Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Mauritsius och rodrigues

• Mauritsius och rodrigues

Publicerad av jonman på 2 augusti, 2011 vid 08:09

Tjena! Funderar på att sticka dit och undrar vilken tid på året som är den bästa. Om det är någon som varit på rodrigues så är jag tacksam för tips på boende och spots…..

thetwistether svarade 13 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • viktor77

Gäst
    6 augusti, 2011 vid 17:16

Jag har också tittat på Rodrigues, men det föll på att det skulle bli problem med bagaget. 15 kg och sen var det nått med storleken också. Nån kiteskola på ön hade avtal med flygbolaget (går ju via Mauritius) vad gällde bagage. Blev Zanzibar istället som jag verkligen kan rekommendera.

Men nån gång ska jag till Rodrigues. Ön verkar helt grym. Går ju färja från Mauritius… 2-3 dygn eller nått

• jonman

Medlem
    7 augusti, 2011 vid 16:22

japp man hade fått utgå från mauritsius. ska kolla lite mer med flyg också. Jag mailade killen som hade kitecenter där nere men fick inget svar…. Hade varit grymt i alla fall.

• thetwistether

Medlem
    22 augusti, 2011 vid 21:52

Tja allihop!

nu är man själv på väg i dessa områden och undrar om det finns några av våra sköna surfzone medlemmar på plats? Det måste väl finnas åtminstone mer än en av oss där nere 🙂
    ha det gott!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Mauritsius och rodrigues

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.