Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mauritus eller Costa Rica eller Cuba eller Cuba och Costa Rica?

• Mauritus eller Costa Rica eller Cuba eller Cuba och Costa Rica?

Publicerad av klepper på 24 juli, 2001 vid 06:50

Vart skall man åka? Jag funderar på att resa iväg under december och januari på en lite längre resa cirka en månad. Jag är en relativt kass seglare och tänkte försöka ändra på detta under denna månad
    och min tanke är då att segla mest plattvatten även om det skulle vara kul med lite vågor. Jag har fastnat för ovanstående ställen eftersom de verkar erbjuda bra segling, är billiga och inte rikigt de vanliga tursistorterna (läs fullt med tyskar) Dessutom är länderna ”godkända” av min flickvän. Så är det någon som varit på Mauritius, Costa Rica eller Cuba eller har någon övrig info om ställena?

klepper svarade 23 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2001 vid 07:29

Med lite knåpande kommer du nog till Maui för samma peng som till Mauritius.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2001 vid 07:52

Jag var 7 mån i costa rica denna vinter..helt underbart. Perfekt för medelsurfarn som vill bli bättre…och inte minst för att få lite hårdvindsvana. Maila martinfena@hotmail.com om det är något du undrar över. Costa rica är också perfekta stället att åka till m flickvännen. Har en videofilm därifrån om du vill se…

Pura vida! cabronito.

• basse

Medlem
    24 juli, 2001 vid 08:31

7 månader låter sjukt bra. Får man fråga hur du bodde och levde och vad du hade før budget?
    Har tagit tjænstledigt i december før att dra till Thailand och klættra men funderar mer och mer på att dra och surfa istællet!!

~Basse

• klepper

Medlem
    24 juli, 2001 vid 08:43

Hur bodde du, vad kostade saker och ting där och hade du med egna grejer?
    Tack för hjälpen!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mauritus eller Costa Rica eller Cuba eller Cuba och Costa Rica?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.