• anonym-anvandare

Medlem
    17 februari, 2000 vid 21:48

AHD har tyvärr fortfarande stora problem med att brädorna blir svampiga och att färgen flagnar av vid minsta lilla stöt pga att AHD gör vita brädor som sedan målas, alltså ingen färgad epoxy som tex Cobra har.
    Annars e säkert shapen jätte bra.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 februari, 2000 vid 08:40

Färgad epoxy på Cobra brädorna! Var har du fått den idén ifrån?????

• wap

Medlem
    19 februari, 2000 vid 11:01

Svampiga vad menar du jag har en AHD 255 från 96 som jag gjort diverse saker med och den är fortfarande så styv att det gör ont ända uppe i knäskålarna vid en plattlandning. Den är med andra ord inte svampig.
    Nu har jag skaffat mig en MAXX 62:a men tyvärr inte testat den än men det blir nog snart.

• maxx

Medlem
    21 februari, 2000 vid 19:19

Brädan ser inte så stor ut som 102L,känns inte lika stor heller.
    Men volymen finns där när man väl står på brädan.
    Var bor du?
    Är det nära Västerås så kan du testa min till våren.

Peter

• wap

Medlem
    21 februari, 2000 vid 22:02

Du är med andra ord nöjd med din Maxx eller min har stått här hemma i snart 2 veckor utan att användas men SNART så.
    Vilka segel använder du, när funkar den bäst osv

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2000 vid 13:40

Varför vänta tills i vår farleden är ju öppen !!!! MAX´S är inte det ett videofilmsbolag ? Hörde att ngn skar sig i smalbenet på G Canaria på denna bräda/fena och det slutade med 4 stygn……

• maxx

Medlem
    22 februari, 2000 vid 18:53

Använder den till 6.8 o ner till 5.7, därefter är det nog roligare med en mindre bräda(70-80L).
    Men där ja bor så är chansen att få surfa fan så mycke större när ja har skaffat en lite maffigare bräda.
    Ska pröva med en mindre fena, 26-28 freestyle eller stor vågfena borde funka.

• maxx

Medlem
    22 februari, 2000 vid 18:56

Tjena porrkungen !
    Klipp dej o köp ett par skidor istället.

• wap

Medlem
    22 februari, 2000 vid 22:18

6.8 segel kör du med orginal fenan på 32 då, själv har jag en 6.2:a som jag tänkte använd till den.

• nik

Medlem
    23 februari, 2000 vid 07:19

Jag bor iofs i Gävle men får min inom 2 veckor ….men tack en då!
    När dunu bor i Västerås så skall du väl vara med i MSC(mellan svenska cupen)eller!?

Mvh Nik tungsurf

Nik TS

• maxx

Medlem
    23 februari, 2000 vid 16:58

Det har blivit orginalfenan,det är den enda jag har för tillfället.
    Men ja har beställt en 28 freestylefena.

• maxx

Medlem
    23 februari, 2000 vid 17:02

Surfar bara för skoj skull.
    Men det funkar (som en viss dr Alban brukar säga).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.