Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Med speedos i Klagan
-
Med speedos i Klagan
Publicerad av fj69 på 26 april, 2009 vid 15:25Hallo speedos, nu ligger bilder från fartkameran uppe på http://www.kulingvarning.nu/, håll till godo fartsyndare. //Fredrik
tobhed svarade 15 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Riktigt snygga bilder, och en riktigt bra dag. Synd det inte gick så bra för mig bara.
-
Klang med värsta vintermunderingen, och Markus med kortärmat… 🙂
Oh.. Fina bilder! Missade det hela pga att jag hjälpte en kompis o flytta…
-
Jester;542902 wrote:Klang med värsta vintermunderingen, och Markus med kortärmat… 🙂
Oh.. Fina bilder! Missade det hela pga att jag hjälpte en kompis o flytta…
Han är ju en valross…
-
Till och med No-cam Speed Elite fick vara representerad 😉
Nice dag och skall testa piren en dag när det inte är surfpremiär och fetemycke mjölksyra och bambiben…
-
Hehehe Jonas… Det var lite väl många undanflykter på en gång 😉
Skärpning!! -
Några till: Solen i ögonen, fel vind, jobbig kryss tillbaka, Lat osv osv …
-
joth;543059 wrote:Några till: Solen i ögonen, fel vind, jobbig kryss tillbaka, Lat osv osv …
jobbig kryss? du skulle provat kryssen men 54liters bräda och 24cm fena
-
För första gången i hela mitt liv så gick jag med bräda och rubbet över revet. Tror aldrig jag har varit så trött någongång i början av en säsong, känns ju fint inför helgens bravader…
-
Jag gjorde detsamma. Inte bara för att jag var ordentligt trött utan också för att jag tyckte det var småruggigt att kryssa rakt ut till havs och lämna sista spetsen av Sverige bakom sig i frånlandsvinden och det kalla vattnet. Fungerar det att istället parkera vid hamnen och gå i och ur direkt på plats?
-
man måste vara medlem i båtklubben för att få lov att köra ut sin bil dit. Många av de andra gick istället och hämtade brädor o dyl.
Logga in för att svara.