Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MegaFeztival, nån som ska dit?
-
MegaFeztival, nån som ska dit?
Publicerad av davids på 7 juni, 2004 vid 08:25Fick reda på idag att jag fått jobb på festivalen och åker dit på fredag och kommer vara dör hela festivalen sedan. Någon som ska dit? hade varit fint med lite kitefolk där som inte är helt sönder i skallen och dra av ett riktigt håll käften priss. Kan man kita där förresten? Ligger lite utanför Grebbestad. Ses där!
zaihttam svarade 20 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Nja inga direkta favoriter, Missy Eliot är väl största namnet. Men där kommer vara Wake, Skate och MX tävlingar och det är ju kul att se och köra lite i rampen och kanske lite wake innan festivalen sätter igång. Möjligtvis en kiteleverantör (?) kommer finnas på plats på festivalområdet.
Dessutom kan man sitta i en halvtaskig brasse och lukta skit och dricka öl, och det är alltid kul.
-
Det är första året det är fen festival va? Brukade enbart vara wake innan, om jag minns rätt.
Vad kan det tänkas vara för ålder på folket som kommer vara där?
-
kolla på http://www.megafeztival.com/megafeztival.html
att gissa en ålder på en blandad publik som vill se allt det där ja det borde du kunna räkna ut själv det blir nog inte så många 80åringar direckt hadde lätt varit där om inte man var tvungen till att jobba -
Ja första året som de har FMX och skate med, därav megafeztival istället för mega wake festival.
Åldern kommer nog ligga runt 18 tror jag, vilket är nice, mycket folk som just tagit studenten också, gillas:) -
e det tävling i motox å skate nu med?
innan har det ju vart uppvisning i båda. -
Svar till:
Ja första året som de har FMX och skate med, därav megafeztival istället för mega wake festival.
Åldern kommer nog ligga runt 18 tror jag, vilket är nice, mycket folk som just tagit studenten också, gillas:)[/ QUOTE ]
Varför haru dumpat den cultiga footern: ”Kite or be kited on!” Finns ju de i 08-trakten som tryckt upp T-shirts med texten, hoho.
-
WHAT!?!?! 08or som tryckt upp det på tees? va fan.. ska ha pengar för det ju! Nu kommer den tillbaka iaf
-
Inte mycket historia bakom det. Kite or be kited on ska vara lite engelskt (birminghamska), mer kite or be skited (shited(shaited)) on. Nåt åt det hållet
-
men hur blev det med lasse stefans skulle inte dom dit å dra ett gig? hörde nått om blumschen också men de va kanske bara drömmar..
Logga in för att svara.