Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MegMax Göteborg Hissingen stängt!

• huber

Medlem
    7 december, 2004 vid 13:04

Svar till:

Här i Malmö hade vi Huber som skötte sin butik exemplariskt och ställde alltid upp för sina kunder.

[/ QUOTE ]

Tack för de orden

Idag ångrar jag att jag sålde butiken till Megmax i GBG men men så är det

• patrikol

Medlem
    7 december, 2004 vid 13:10

Carpe Diem wink.gif

• brickan

Medlem
    7 december, 2004 vid 13:37

Megmax malmö var ju toppen.
    Huber sålde alltid prylar man blev nöjd med och försökte inte sälja på en massa prylar man inte behöver.

• mackp

Medlem
    7 december, 2004 vid 15:05

ny butik till sommaren kanske, med produkter från Naish
    i gbg området med inriktning på surf och kläder en seriös butik! cool.gif

• skejtar_henke

Medlem
    7 december, 2004 vid 19:08

Svar till:

Här i Malmö hade vi Huber som skötte sin butik exemplariskt och ställde alltid upp för sina kunder.

[/ QUOTE ]

Jag kan bara instämma. Köpt en del hos huber. Aldrig blivit påsolt någe jag inte velat ha och alltid fått ärliga svar på frågor. Det uppskattar man som kund. Så en stort plus till dig henrik.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2004 vid 00:59

Va fan ska man säga smile.gif

kommer man hem aspackad så är ju Huber och fram för allt Hugo jävligt sköna lirare som alltid ställer upp…

Kanske blir det lite surf för mig 2005 om Hugo ställer upp..

• zoolander

Medlem
    8 december, 2004 vid 02:58

mm. vet hur det känns, förutom att huber e vakt nån stans så han e alltid den som sabbar kvällen genom att slänga ut en.. för övrigt va ju butiken bra… servicen va extra bra vissa dagar och helger…

• patrikol

Medlem
    8 december, 2004 vid 11:21

Det var inte då du jobbade där Johan eller? wink.gif

• zoolander

Medlem
    8 december, 2004 vid 11:36

nä..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 24 svar december 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA