Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Melker o Pan vill ut i veckan..
-
Melker o Pan vill ut i veckan..
Publicerad av melker på 9 december, 2003 vid 22:18Nån mer som ska ut o lufta sig i skåne ?
melker svarade 20 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Torsdag hmm Vad snackar vi för tid. Är bra sugen på att sjuka mig..hahhahaha
-
Du verkar lite krasslig tycker mig kunna se det på dina bokstäver i inläggen För min del så blir det inte förrän vid 12-13 tiden skall med frugan till barnmorskan vid 11:00 inte läge att sticka innan dess soffan där hemma börjar bli lite sliten Men du vet ju hur det är att vara hårt hållen där hemma (Tvätten Melker!!!!) har vi ju hört här förut
-
JJaaaaaa fan när? var? Hur? Varför (det är ju kallt ; ¤)?
klart vi ska ut kan ju inte sitta här och uggla framför datorn hela tiden : )
//Pan
-
Eller så kan man prova att sova nu istället för denna jävla data…..så kommer morgondagen kyla o jobb snabbare..hmmm eller så blir man vaken en stund till ??
-
Kallt din “Torris” det finns väl varmt kaffe eller i mitt fall blåbärssoppa! Dessutom har vi ju omklädningsrum med oss “Be a real Viking not chicken!”
-
To Data or not to data that is the question! eller vad var det han sa din däringa dansken!
-
det är fan lördag som gäller, då ska det bli mer än 10 grader varmt och blåsa 12 m/s inte lönt att sjuka sig i veckan när det blir så fint i helgen 🙂
/Michael
-
Ska ju spöregna på Lördag så jag ska fördriva min tid i studion som det ser ut nu. Å så är jag jävligt trött på å jobba.
Logga in för att svara.