Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mellandagsrea
-
@Gurra_g 438293 wrote:
helt rätt Sourra!!!
Cortex nu har du fått sälja in ditt flysörfer i denna tråd rätt hårt och jag hoppas att du är nöjd med det… Och precis som inlägget innan så får du ta och läsa om (läs om, läs rätt!) Du kan ju klura på vad det är som du läst fel denna gång och när du kommit på det så kan du skriva här igen, inte innan!!!
Blir så konstigt annars… Du läser fel på vad jag senast skrev och svarar på det och så måste jag rätta dig igen o igen, blir ju ganska tröttsamt!!!Sen har du så långa inlägg så man mår ju dåligt när man ska behöva läsa igenom allt detta, dessutom så är innehållet bara reklam för flysurfer som du säljer och fel-tolkningar…
1. Jag är toknöjd. Life is good.
2. Sourra, det var inte jag som började göra referenser till Spleene-brädor i tråden. Ville få lite ordning på torpet när det gällde vilka brädor om jämfördes med vad. Passade även på att pimpa skiten ur Spleene för allas bästa. You’re welcome. 😀
3. Finn fem fel? Det här forumet är ser till att hålla oss som sitter hemma på helgkvällarna roade. Tack.
4. Långa inlägg? Vafan, det är ju en del av min image. Sitter just och klurar på hur jag ska lyckas babbla på tillräckligt så att detta inlägg inte blir för kort. Lessen att du mår dåligt av det. Softa lite så känns det kanske bättre.
5. Logdörr is da shit. 330 x 160 cm. Kan köras med paddel utan kite.
6. Köp och Sälj? Tror det funkar även för ”ditt” Özöne och Nöbile (<- coolt det blev med ö'n. Nästan ännu roligare än Flysörfer. He he). Ähh, nu är det sängdags. För mycket spänning på en kväll. Ska ju upp och snowkite’a järnet imorgon bitti. Tror vi alla behöver kite’a lite mer så här års. Då mår man bättre. Skål kosmonauter! /Kaj(Tech)
-
Helt klart så behövs det kajthas mer och oftare… Snart 2 månader utan dä där fina…
-
Hurra! Då slapp jag belasta min ekonomi med en lättvindsbräda!
-
@sourra 440286 wrote:
Hurra! Då slapp jag belasta min ekonomi med en lättvindsbräda!
haha.. Nädå. This is the shit i lättvind:
http://www.nobilekiteboarding.com/board/skimboard
Kostar 3300 ny. Men nu har jag en 2007:a kvar (bara annan grafik) som du kan belasta ekonomin med 2800kr bara på ifall du är sugen. Eller en som är sparsamt använd för 2300kr.Hmm.. Nu när jag tänker efter så har jag ju en ny 139cm 666EXT från 2007 också. Den kan väll få gå för 5000kr
Dags att göra en REA-lista igen tror jag.
-
Fy fan vad du trycker på mina prylbögknappar. Den där skimmen är fin men jag ska införskaffa en Naish-vågis först. Dessutom får jag en Sol 134 nästa vecka som också måste få sin beskärda del kärlek. Hade vi haft fler åkdagar i Sverige hade man kunnat ha fler brädor… =)
-
Vi har rätt många åkdagar i sverige om man tar vara på dem…
-
Innan jag köper nåt mer ska jag köpa en sån här. Incredible value!
[YOUTUBE]waV4rZUkcEs[/YOUTUBE]
Logga in för att svara.