Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mellandagssurf i Stockholm i morgon??

• Mellandagssurf i Stockholm i morgon??

Publicerad av kinabalu på 29 december, 2004 vid 14:59

Jag o Tomas B funderar på att köra en lite mellandagssurf i morgon (torsdag). SSV 14-17, det verkar bli som starkast mitt på dagen. Några plusgrader har dom visst lovat oxå!

Tänkte testa Dalarö (bra vinter-surfställe…)

Någon annan som är sugen??

/Anders

kinabalu svarade 19 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mexi_

Medlem
    29 december, 2004 vid 16:55

Tja Anders, kul att du hittat hit, träffade ju dig i Björkvik i somras. Har lagt grejjorna på hyllan för i år, men hoppas på tidig vår så att jag kan komma igång igen framåt mars.
    Hälsa bratten.

• kinabalu

Medlem
    30 december, 2004 vid 18:37

Tjena Fredrik!

Du missade nått idag! Jag körde 4,4 och Bratten körde 4,7, riktigt bra tryck!!!

Inte så kallt heller om man inte doppade sig för mycket. Fegkörde i början, men när Bratten laddade frammåtloopar o Grubbys som en galning, kunde man ju inte glida runt där o powerjiba 😉

Efter ett gäng vurpor blev man tvungen o åka in och hälla varmvatten i hanskarna. *SMÄRTA*

Nä, nu blir det ett par nya Dakine handskar o segling hela vintern… 😉

Vi ses i vår (om du inte ångrar dig förståss…)

/Anders

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mellandagssurf i Stockholm i morgon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.