Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Mellansvenska
Taggad: racing
-
Mellansvenska
Publicerad av swe313 på 23 april, 2004 vid 04:52Hur många siktar på att köra mellansvenska i år???
Peter
boman svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag ska definitivt köra. Sugen som f-n efter 2 års uppehåll från tävling överhuvudtaget. Var tvungen att prioritera annat..
Ska även vara med i SWT igen. Har tävlat många år innan dess. Ledsnat lite på tävling. Men nu är suget tillbaka.
Nu väntar jag bara på leverans att prylarna jag har beställt. De ska komma vilken dag som helst.Surftarmen värker……..
-
Satan i gatan – självklart ska alla blåbär, prestationsångestladdade halvpensionerade racegubbar, fritidsseglare och hyperelit ta sig i kragen och vara med!! Med stygn i foten, ny bräda och utan master kommer jag nog knappt hinna slipa in fenan före första start, men självklart ska jag försöka göra startlinjen osäker! /Jesper B
-
Tjena Mac….
Det bidde Lorch och KA segel från SurfUnique…. 12,0 – 11,0 och 9,5 med master..Sugen som f-n igen.. -
Tjena Jesper
Så du har ett litet handikapp menar du… HEHE
Då kanske du får svårt att hålla ditt ständiga 30meters försprång hela vägen till mål.Hoppas för övrigt att det kommer lite mer mer freeridefolk i år, det är ju så KUL att tävla, nu när slalom körs så kan ju verkligen ALLA vara med…
Peter
-
Ska försöka va med på nån slalomtävling. Kan dock inte 8/5. Siktar på Öregrundstävlingen.
-
Nu går det att hitta anmälnings-info på mellansvenska cupen sidan (wwww.lorch.se) för er som vill betala in i förväg och spara en 50-lapp.
-
Jag skall vara med!!! Bara jag hittar något att åka på så… Personligen tycker jag alla som har någon typ av attraktion till vinsurfing skall söka sig till tävlingar för att uppleva atmosfären!
-
Jaa…
Det var ju lite otur att du råkade sälja brädan precis när säsongen startar. Speciellt när du ruvar på ett nitro5 11,0…otur otur
-
Äntligen en riktigt snygg look på Surf-Uniques sida.
Vill inte ens tänka på den gamla sidan längre
/Per -
Gå in och anmäl er på en gång! http://www.lorch.se
Det ser ut som om det blir vind… håll tummarna på att det stämmer.riktigt kul att cupen äntligen har en egen sida, bra jobbat!
Logga in för att svara.