Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Mellansvenska Cupen 13/8 arr: JBSS

Taggad: 

• Mellansvenska Cupen 13/8 arr: JBSS

Publicerad av swe223 på 1 augusti, 2005 vid 12:20

Plats: Kallhällsbadet, Bolinder Strand (Obs ny plats ej görvelnsbadet som tidigare år)

Tid: Inregistrering 9.00-10.00
    Skepparmöte 10.00
    Första Start 11.00

Pris: 125:- inbetalas på Jbss pg 15013-6 (Obs ta med kvitto på inbetalt belopp)
    Eferanmälan på plats 175 :-

Vägbskrivning: Från Sthlm, kör E18 mot Enköping. Tag avfart Kallhäll fortsätt mot kallhäll C.
    Efter pendeltågsstationen tag första vänster mot Bolinder Strand. I första
    korsningen kör rakt fram in på fabriksvägen. Följ sedan fabriksvägen till kallhälls
    badet. Parkera på kallhällsbadets parkering.

Övrigt: Resturang finns på Kallhällsbadet där lunch kan köpas. Efter tävlingarna är bastu bokad
    på kallhällsbadet för dom som vill stanna kvar och mjuka upp kroppen efter en dags stenhård formula raceing.

Frågor: Kontakta Nicklas Carlsson 070-7933663 alt Jimmy Hellberg 070-7436666

Välkommna MVH JBSS

anonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • swe223

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 12:24

Senaste dag för föranmälan 5/8
    //Nicklas

• swe22

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 14:33

Låter bra! Hoppas nu verkligen att det blir så många på startlinjen som på bilden ovan wink.gif

• swe-1

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 06:59

Ett tillägg.
    För att det skall gå så fort som möjligt vid inregistreringen på morgonen vill jag att ni även skickar ett mail till mig med:

Namn
    Segelnummer
    Klubb

jimmy.hellberg@fsb.se

Detta för att jag lägger upp alla startande i Sailwave, ett fantastiskt poängberäkningsprogram, (rekommenderar detta starkt till alla andra arrangerande klubbar) spar en massa tid. Lever ju på 2000-talet nu. smile.gif

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 21:44

Hej Jimmy!
    Såg att ni använder poängberäkningssystemet Sailwave. Om du vill får du gärna använda mytrims events-system, som innehåller möjlighet att publicera NOR, SI, bilder, resultat, program, start tider etc..alltså skapa en egen hemsida för en speciell tävling, helt gratis. Denna hemsida, som ni skapar kan då läsas av mytrims medlemmar från över 90 länder. Du kan ju använda Sailwave eller så kan jag också skicka ett liknande program, som vi brukar använda här.
    Som exempel kan ni kolla Neil Pryde Baltic Cup som vi arrangerade via mytrims i Juli: http://mytrims.com/events/event.asp?eID=16
    Mytrims
    Du kan gärna ringa mig +358 40 547 1501 eller maila mig på heikki@mytrims.com om du vill ha mera info. Tack för att ni kom till Finland för att tävla, kanske vi kommer till SM för att få revanch! 🙂

Heikki FIN211

• swe-496

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 17:23

Tycker helt klart att ni ska dra ihop ett gäng och komma. Formula blir troligen den största klassen på detta OS-SM. Anmäl er på http://www.nynashamnssegelsallskap.nu

• seeberg

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 07:07

Vore bra om ni (Jimmy eller Niclas) kunde lämna ett meddelande här på lördag morgon ifall det blir inställt på lördag, eftersom prognosen ser lite dålig ut//Olaf tongue.gif

• swe223

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 15:33

Vi kör imorrn lördag 13/8.
    Inregistrering 9.00-10.00
    Första start 10.00
    Bastun startar efter sista segling 🙂

Mvh Nicklas JBSS

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 11:30

Blev det några race igår eller uteblev vinden?

/Tomas

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 14:57

Det vart sol o bad istället. cool.gif Sjysst att vi fick tillbaka halva anmälningsavgiften iallafall tongue.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Mellansvenska Cupen 13/8 arr: JBSS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.