Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mellansvenska cupen Norrtälje-Kappelskär på lördag
-
Mellansvenska cupen Norrtälje-Kappelskär på lördag
Publicerad av anonym-anvandare på 11 juni, 2001 vid 06:54Missa inte mellansvenska cupen på lördag 16:e juni i Kappelskär.
Efteranmälan (kl 9-10) på plats 150 kr. Se http://surf.to/mellansvenska
Tävlingen är öppen för alla./Swe 64 Johan
anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Synd att man fortfarande inte fått sina grejer som man beställt för 2 månader
sen…. Nu missar man ytterligare en kul tävling bara därför… -
Hej,
Avbeställ och köp mitt race-kit som jag säljer.
Lorch Formula, ART Ellipse 10,0, Nautix-mast, Fiberspar All Carbon bom.
Pris: Förhandlingsbart…
//Mac TS 070 6042928
-
Var det inte du som lyckades köra sönder din lorch rejält(se nedan)??
“Hej,
Idag så lyckades jag med konststycket att köra sönder min nya lorch racebräda rejält (egentligen var det Nik´s bräda, men nu får han ta min….). Rejält kastfall på slör och PANG så blev det ett stort hål i brädan. Både på undersidan och översidan. Ett revben fick sig också en rejäl smäll, men dom brukar läka av sig själva. Detta gäller dock inte för brädor, dom måste man laga själv..Är det någon som har några tips????
Om det hjälper så kan jag bifoga en bild på eländet imorgon.//Mac, TS (som för övrigt inte tar några djupa andetag för tillfället)”
-
Jo, det stämmer. Dock så är den nu lagad (bra lagad, inte gjord av mig själv) och funkis. Priset kommer naturligvis också att avspegla att den är lagad.
//Mac
-
Vad ska du ha för seglet enbart och vilken bom samt mast längd krävs?
Kan du berätta lite mer om seglet?
Mvh
-
och glöm ej att denna man körde av en NOw 285, i öregrund förra året i mellansvenska i Öregrund, rakt av gick brädan, Mac the brutal man……..
-
Vad kan priset bli undrar man då och hur har Lorchen varit jämfört med 175:orna?
/Smalis (än så länge) -
Lorch blev testvinnare av Racebrädor i Polen i senaste testet(Starboard 2.a)så den kan inte vara fel.
Logga in för att svara.