Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Men blås väst nu då…!!!
Taggad: desperation, sammanbrott, vind, väst
-
Men blås väst nu då…!!!
mes svarade 11 år, 5 månader sedan 22 Medlemmar · 33 Svar
-
@Filip81 710949 wrote:
Var parkerar man vid Intaget? (Öckerö)
Frågade en passerande dam och här går det fin-fint!
Råkar bo i Torslanda och blev sugen på att utforska möjligheterna, mer pics!
Här traskar man i, antingen på vänster sida eller längst ute bredvid stegen.
Fortsätter du köra/gå/moonwalka och håller höger kommer man till Hälsö, strax efter bron på högersida finns den en grusväg som leder till en badstrand med tillhörande parkering.
Stor fin parkering!Min högst personliga hypotes är att det borde förbli rätt platt särskilt vid Hälsöspottet på Nord/Ostligt!
-
Skumt. Det har blåst nordost ett antal dagar och enligt prognosen så fortsätter det en tre dagar till sisådär. Gäller i Gästrikland. Blir nog ut och prova lite imorgon.
-
Jag får panik, ingen vind och beordrad övertid på jobbet.
Är väl på något sätt bra att det inte blåser när man sitter varje kväll på jobbet men ändå. -
Någon mer än jag som hoppas?
Skagerrak
Søndag:
Omkring vest, 8 til 13 m/s, i den syd- og vestlige del stedvis op til kuling, 15 m/s.Mandag:
Omkring vest, 8 til 13 m/s, i begyndelsen stedvis op til kuling, 15 m/s. -
Det är nog bara du…
@Drakglenn 711068 wrote:
Någon mer än jag som hoppas?
Skagerrak
Søndag:
Omkring vest, 8 til 13 m/s, i den syd- og vestlige del stedvis op til kuling, 15 m/s.Mandag:
Omkring vest, 8 til 13 m/s, i begyndelsen stedvis op til kuling, 15 m/s. -
Ingen idé att hoppas proggen vänder alltid om till NO dan innan. 🙁
-
Vi har fått trade winds i Sverige. Synd att det mest är svag NO.
-
Hmm. Ska det fortsätta att blåsa NO drar jag till Klitmöller. Funkar finfint på revet.
-
Fick årspremiären igår (:P) i Vallda Sandö. Två timmar i härlig sol, lätt överriggad med 5,7 första timmen och sen lagom i byarna. Nu är mentala sammanbrottet inte lika nära./M
Logga in för att svara.