Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Men kolla DMI nu på torsdagsmorgon…

• Men kolla DMI nu på torsdagsmorgon…

Publicerad av rrd på 5 juni, 2008 vid 04:44

…och få en önskan infriad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lars_k svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tocha

Medlem
    5 juni, 2008 vid 08:02

Vackert! Tydligen för mycket begärt att detta skulle komma 3-4 dagar tidigare så att långhelgen kunnat användas till världens roligaste aktivitet… Synd, nu är det väl bara att hoppas på att det blir något överhuvudtaget. Katastrof sista tiden på vindfronten

• mag

Medlem
    5 juni, 2008 vid 08:55

Ja, jöses vad jag önskar. Och som sagt, denna långhelgens planerade surfresa grusades helt. Tur jag skaffade SUP så jag åtminstone får vara på vattnet.

/Magnus

• mahi

Medlem
    5 juni, 2008 vid 10:57

Helt rätt, sup eller grogg får det bli.

• badjanne

Medlem
    5 juni, 2008 vid 11:21

Flytta till Malmö.
    Har seglat nästan varje dag i Klagshamn i två veckor.
    Ser framemot lite stilje.

• rrd

Medlem
    5 juni, 2008 vid 13:38

Det är vågseglingen jag saknar, inte plattvatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lars_k

Medlem
    5 juni, 2008 vid 14:34

Ja, plattvatten räknas fanimej inte!! Dock finns det ju en hel del gött som har gått av på andra ställen i skåne på sistone….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Men kolla DMI nu på torsdagsmorgon…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.