Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mer än 50% pre-season rabatt på Skidsport!
-
Mer än 50% pre-season rabatt på Skidsport!
Publicerad av senomar på 1 april, 2005 vid 10:45På grund av deras flytt så är det mer än 50% rabatt på vissa prylar
Köpte precis en linje sprillans Combat 5,4 – 4,7 – 4,4 för 5.500:-!!!!Ord.p:14.700:-Jippiee !
Våren är räddad!nordgren svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Det där var väl inget.
Jag var nyss inne hos den lokala Range Rover handlaren som pga felformatering av prislistan från det centrala SAP-systemet tvingades släppa en sprillans Range Rover till mig för 128 000:- exkl. mims.
Du kan få lägga dina segel i min nya bil så samåker vi.
Skönt att äntligen ha en bil som kan ta en hela vägen ner till Stenstranden (och kanske “råka” köra över några av de där förbannade staketen…).
Rea På!
-
Två helstekta drakar och en fotbollsfena onk. möms. Lite dyrt, tyckte jag. Knepig valuta, dessutom.
128 cash kändes bättre. Skönt att ha lite kontanter i plånboken när ett bra köptillfälle för en gångs skull dök upp.
Casha På!
-
Ja, dom ska flytta till Jönköping. Personalen har blivit frireligiös och Runar är ny styrelseordf. Hallelujah!
-
eller hur….. åsså sitter det en massa bikinibrudar på mitt kontor och hjälper mig med systemutvecklingen.
-
Hehe det är skoj att läsa inlägg idag!
Visste ni att min nya föreläsare i Cellbiologi kom in till “privatföreläsning” hemma hos mig endast iklädd ett band med röd rosett runt ena låret för några timmar sedan. Myyyysigt.
Privatlabb sa hon. Ojoj
Logga in för att svara.