Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mer än jag som är ledig imorgon. Parkvägen ?
-
Mer än jag som är ledig imorgon. Parkvägen ?
Publicerad av skejtar_henke på 10 oktober, 2005 vid 17:56Nån mer än jag som vill surfa imorgon. Det ska bli 20 grader varmt och lite vind ser det ut som. Anna kan man lura ut dig kanske.
coffs svarade 19 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Du… glömde kolla i källaren innan. Jag skall försöka komma ihåg det i morgon
-
Svar till:
Nån mer än jag som vill surfa imorgon. Det ska bli 20 grader varmt och lite vind ser det ut som. Anna kan man lura ut dig kanske.
[/ QUOTE ]
hehe, ja jag är i lundåkra. Antagligen redan vid 11. (om nån e på redan då) -
Hej du billöse, jag kan kanske hämta upp dig. Kör från stortorget, men skulle ändå behöva upp om lth nån dag så bor du där går de bra me.
-
Låter fint, ringer om jag ska med imorrn (letar upp ditt nummer på nån gammal tråd om det e ok..), har bara en 14 så jag har inte så många vindalternativ..bor uppe på kämnärs (willys).
Massa massa tång vid parkvägen (i lördags iaf), om nu tång räknas som skit…
-
Svar till:
Nån mer än jag som vill surfa imorgon. Det ska bli 20 grader varmt och lite vind ser det ut som. Anna kan man lura ut dig kanske.
[/ QUOTE ]Gir du meg 5 stjarnor , så kan jag komma och holde deg med selskap. Jag jobbar i Skanör så jag kommer om det blåser. Vi kan jo ringes. Jag slutter nogon gang efter 12 om det blåser.
-
jag slutar skolar 1300 är det ngn som ska köra som vill hämta upp mig i malmö????? kan ge bensinpengar o en fet kram isåfall, jag vill verkligen ut!!!!!
0704 10 35 55 snälla ring!/lina -
Lyckades skrapa fram en bil ändå..Någon som vill till Lundåkra? Anna åkt än?
-
Svar till:
Lyckades skrapa fram en bil ändå..Någon som vill till Lundåkra? Anna åkt än?
[/ QUOTE ]
Nej har inte åkt ännu. Ska vi åka tillsammans?
Logga in för att svara.