Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mer film från Kitejam, Öland.

Taggad: ,

• djevulen

Medlem
    11 juni, 2010 vid 04:40

sweeet mate

• toby

Medlem
    21 juni, 2010 vid 13:03

….är det någon som har några tips om hur man får till bästa formatet/kvaliteten när man sparar ner från Adobe premiere till Vimeo ? Just nu blir det riktigt suddigt….

• mickec

Medlem
    21 juni, 2010 vid 13:15

Ska man inte exportera för bästa kvalitet ? fast vad vet jag , jag e också nybörjare när det gäller film

• toby

Medlem
    21 juni, 2010 vid 19:07

🙂 jo just det jag menar exporteraförståss

• wakenils

Medlem
    21 juni, 2010 vid 21:52

jag brukar skapa ett projekt på 1280×720*29,97fps square pixels (1.0)
    exportera som h.264 med samma inställningar och tanka upp på vimeo, sen får man vänta på att hd-versionen ska bli klar för att det ska se vettigt ut

här står lite nyttigt: http://www.vimeo.com/help/compression

• toby

Medlem
    22 juni, 2010 vid 08:16

thanx nils, får problem när jag skall ändra/öka fps…..får felmeddeland som säger typ “ändra din profil för att öka storlek”??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mer film från Kitejam, Öland.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.