Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › mer FILM: Norrlands teaser
-
mer FILM: Norrlands teaser
Publicerad av hengo på 18 februari, 2009 vid 23:07vafan… lastvagnarna bjöd på så fina lokaler igår och HL la upp en teaser så jag måste ju kontra med något liksom,
http://www.vimeo.com/3273412/
fler teasrar tack!!chrilleg66 svarade 15 år, 10 månader sedan 17 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Vi ska också teasa lite snart men nu fick jag fan prestationsångest. Sjukt snyggt klippt Hänngo.
-
ja nog för att de inte är HD men fan vad lien den blev när den automatiskt gjordes om av steffo till att ligga inbäddad i inläget.. blir iaf liiiiite större om man kollar på vimeos sida
-
sjukt fint intro.
men skulle det inte vara kul med en husvagn eller falurött utedass bredvid hoppet för att lappa kontrasten mellan stökig svetsarlokal och kalt snölandskap? kändes bara så ensamt helt plötsligt.
edit: klotgrillen skulle ha behövt brinna o de skulle nog ha behövts folk runt också.
-
Sick åkning!
haha asså dessa klistermärken börjar gå över styr, hittas över allt =)
-
Jag sållar mig till hyllningskören.. grymt! både redigering och åkning
-
Finfint, härligt med lite blod på slutet oxå 😉 Hoppen ser ut att fungera riktigt bra! Vart kommer railen komma upp? samma ställe eller?
-
hengo;531171 wrote:ja nog för att de inte är HD men fan vad lien den blev när den automatiskt gjordes om av steffo till att ligga inbäddad i inläget.. blir iaf liiiiite större om man kollar på vimeos sida
Snyggt som vanligt Hengo.
Man kan inte embedda i HD om man inte är plusmedlem på Vimeo. Så det har inget med Steffo att göra.
-
tack för kritiken!
Ian, där har du en poäng, verkligen. Kanske får jobba på det tills själva filmen. Lurar även på att göra lite mer coola grejor typ köra i mer filmvänlig miljö, typ öppna ytor närmare stan eller liknande liknande. Det körs ju för lite handrails inom kite, ollas för lite trappor och droppas för lite tak.Problemet är att när de väl blåser så vill man ju som alla vet inte hålla på och fippla med kameror å grejer. Brukar försöka att he ut en spade brevid hoppet ibland så att man ska få någon form av referenspunkt.
Man skulle verkligen vilja lägga massa energi på att filma kite, det är ju sjukt kul att både filma och redigera, synd bara att man hela tiden vill åka. de vanliga dilemmat…
Railen kommer under natten att plaseras ut någonstans vid umeälvens mynning. Förmodligen villanässidan (alltså där hoppena inte är), så att vi har någonting att göra när det blåse syd också.
i helgen ska alltså tänder spruta ur allas munnar, det verkar soma tt de ska blsåa också!
-
riktigt kul att det händer lite grejor här på steffo, mer media å mindre snack
grym vid Hengo
-
På med integralhjälmen och kör hårt. Se upp så du inte fastnar med schnabeln när du ollar metallräcken.
Logga in för att svara.