Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mera 2007
-
Shit, måste säga att mauisails och north var fruktansvärda, ett kantigt kryss och en streckig grå plastbit, lika surfigt som en skrivbordslåda!
Är det inte dags för nånting nytt, typ ett segel med motiv i? -
här kommer ääännu mera 2007 från nya boardseeker mag… tror det allt får bli lite simmer till mig säs 07:D
http://www.boardseekermag.com/equipment_reviews/equipment/equipment_2007.htm
-
Oregistrerad
Gäst15 mars, 2006 vid 20:26manno wrote:Shit, måste säga att mauisails och north var fruktansvärda, ett kantigt kryss och en streckig grå plastbit, lika surfigt som en skrivbordslåda!
Är det inte dags för nånting nytt, typ ett segel med motiv i?Säger han som tydligen gillar ett segel som ser ut som *regnbågsflaggan, snacka om dålig smak 🙂
(*vet du inte vad det är så är google din vän)
-
Simmer-seglet ser klart najs ut! Fast jag måste säga att jag tycker årets helfärgade (röda) ser riktigt grymma ut…
Och en del av texten på boardseekermag är ju lite rolig:
“Simmer have also joined the coloured monofilm gang and doesn’t it look good?!! “
Öh? “…also joined the coloured monofilm gang…”? Det där är ju färgad x-ply och det finns i mina 2005or, och rätt mycket av det i 2006orna med…
-
Oregistrerad wrote:manno wrote:Shit, måste säga att mauisails och north var fruktansvärda, ett kantigt kryss och en streckig grå plastbit, lika surfigt som en skrivbordslåda!
Är det inte dags för nånting nytt, typ ett segel med motiv i?Säger han som tydligen gillar ett segel som ser ut som *regnbågsflaggan, snacka om dålig smak 🙂
Det är ju det som är gött!! Alltid retar det någon 🙂
-
manno wrote:Oregistrerad wrote:manno wrote:Shit, måste säga att mauisails och north var fruktansvärda, ett kantigt kryss och en streckig grå plastbit, lika surfigt som en skrivbordslåda!
Det är ju det som är gött!! Alltid retar det någon 🙂
Så himla gött med färg!!! Det blir vackrare i vikarna i år!
-
Skate 2007… (känns ju helt sjukt, men så är det)…
-
tobhed wrote:Fanatic wave-bräda
jävlar vad fanatic har gått ner sig i design nu då!
förstör dem mer.. -
Allas vår rambo har plåtat Chilli 07…
[IMG]http://rambooo.kicks-ass.org/SURF%20RESOR/Elyaque%202006/Dagarna/APRIL/DAG49/Bilder/IMG_1873.JPG[/IMG]
(c) Rambo & beerlanda surfers/adde
Logga in för att svara.