-
Mera Sverige i BOARDS!
Förra numret av BOARDS innehöll ett reportage om Sverige..
Augusti-nummret (som förövrigt kom idag) innehöll ett “reportage” om Lidingö i Stockholm, eller reportage och reportage, en bild och lite text iaf.Tog nämligen en bild på Tobbe (mer känd som TaBi här på konfen) innan sommarn på Fågelöudde, som blev ganska rolig. Skickade in bilden till BOARDS´ “Pic of the month”-tävling i hopp om att den skulle bli publicerad. Juli-nummret kom och där fanns “bara” ett reportage om Sverige.. Jag försökte ju iaf. tänkte jag. Men så kom ju Augusti-nummret och när jag kom fram till “Pic of the month”-sidorna kom jag på att bilden kanske blivit publicerad i det här numret istället… Och där var den, upp i högra hörnet på sidan 98 fanns(och finns) den att beskåda..
Tyvärr vann inte bilden, men det var tydligen på tal att den skulle bli belönad:“So who should be this months winner? We were tempted to give it to Tom Carey for his…………………………………Then we reconsidered again and thought it might cheer up our Swedish readers to give them the price.”
Så nog var det inte alltför långt borta iaf.Men men, den här lilla historien är väl en av de viktigaste i Fågelöuddes historia
PS. Om det var en Spock 540 Tobbe försökte sig på, får han svara på själv DS
Logga in för att svara.