Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mesigt med handskar nu
-
Mesigt med handskar nu
Publicerad av anonym-anvandare på 26 oktober, 2005 vid 16:51Vill bara säga detta. Var ute idag utan handskar. Lite kallt först sen inga problem.
goose svarade 19 år sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
brände mig på kallaste vattnet i dushen en gång, pga
nerkylning -
Svar till:
när jag blir stor ska jag bli lika hård som dig
[/ QUOTE ]
inget att skämmas för dock, att använda handskarPS det är förr tidigt, ni kommer aldrig att lära er
-
vilken VIKING! jag har inga handskar, kan därför inte använda några, tro fan inte jag bangar att surfa ändå. men det hade varit skönt att slippa ha ont i händerna i en vecka efteråt :/
-
låter av någon anledning att det är jonaish som är igång igen.. =)
-
Svar till:
låter av någon anledning att det är jonaish som är igång igen.. =)
[/ QUOTE ]
haha sant
-
Va faan, själv kör jag i shorts året runt! Våtdräkt e bara för mesar…
Nej, men allvarligt, e det pisskall nordlig kuling så går det inte att köra utan handskar i denna årstid. Prickar man en varm sydväst med solsken så går det självklart att köra utan.
Men vad är det som är mesigt med handskar?/Fjant
-
Skulle säga att det snarare är mesigt att köra utan handskar! Det är fan så mkt jobbigare med handskar
-
rätta surfstuket är glowes no wetsuit, lite kinky med
handskar bara. -
Svar till:
rätta surfstuket är glowes no wetsuit, lite kinky med
handskar bara.[/ QUOTE ]
+skor. rent ännu kinkigare
-
Svar till:
vilken VIKING! jag har inga handskar, kan därför inte använda några, tro fan inte jag bangar att surfa ändå. men det hade varit skönt att slippa ha ont i händerna i en vecka efteråt :/
[/ QUOTE ]
Ont.
Det är snarare lite gott att vara så där tjock och eftersurfig i händerna -
En äldre herre 74 bast vid vårat sommarstuge område vindsurfar alltid näck ok bara i juli-augusti men endå!
Det klagas en del från vissa stugor tydligen på gränsen
till förargelse väckande beteende.
Han har förresten en vindsurfer original från 70 talet. -
Körde i tisdags i nyköping i en vik som öppnar sig mot öppet hav. Sydostlig vind, 4.0 m2 segel+JP76RWW, 5 grader i luften och 7 grader i vattnet. Körde utan handskar i två timmar, Gick väldigt bra faktiskt!
Logga in för att svara.