Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › metropolis!
-
metropolis!
Publicerad av dirk_diggler på 8 januari, 2005 vid 18:04DEN e GRYM! har det mesta, grym åkning, grymma spots och grym produktion. space monkeys 2 va inte så illa pinkad heller. lite väl mycket vågridning bara. och inte lika bra kvalité som metro. ska ni ha en film i höst-vinter-rusket, köp metropolis!
nixa svarade 20 år, 3 månader sedan 16 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Svar till:
var köper man?
[/ QUOTE ]
surfersparadise har den!
-
Trodde inte du gillade små damerna från fuerte! Och ändå har du dem som inläggs bild!
-
Jävla filmer. Trick på trick på trick och lite snygga bilder från lite knasiga grejer. Man blir ju fan inte peppad längre. Tacka vet jag Air Sickness. Visst, inte ens Lou gjorde HP på den tiden men man blir fanimej sugen på att köra när man ser hur jävla roligt de har.
-
”dre” gör ju tyskhoppet i metropolis, bara de gör det värt att se filmen.
-
Svar till:
Jävla filmer. Trick på trick på trick och lite snygga bilder från lite knasiga grejer. Man blir ju fan inte peppad längre. Tacka vet jag Air Sickness. Visst, inte ens Lou gjorde HP på den tiden men man blir fanimej sugen på att köra när man ser hur jävla roligt de har.
[/ QUOTE ]
Var hittar man Air Sickness ? Finns den på dvd?
-
Nä fan de e sant, man tröttnar efter tio minuter av alla dessa välproducerade filmer, de försöker variera sig men återkommer hela tiden med upprepningar till leda!! Sportens stilpoäng har fan nått sin topp, för tre år sen!! Det är helt enkelt inte snyggt längre bara imponerande tekninskt, men efter tio vill man gå å koka kaffe….
Pallar man inte köra till Varberg eller klydda med postorder finns filmen för malmönejdfolk hos Robban i Limhamn
Ha d´
-
ojojoj ja, jag kommer ihåg när man fick köra till jobb med häst och vagn, de va annat än dagens biltrams. på den gamla goda tiden..
sen är dom flesta inte särskilt välproducerade, de e mest skit tycker jag. trots det tycker jag alltid de e roligt å kolla på kitefilm. man lär sig mycket nytt också får man se ställen som man kanske aldrig kommer få se (varesig de e danmark eller cooköarna). man får ju ta det för vad de e, härlig lågbudgetfilm för kiteälskare. -
Jag tycker det är snyggt som fan, men du vet, har du redan kört Ferrari så är det ju inget kul att bara kolla på den sen.
-
där har du ju grejen, vi vanliga dödliga suktar..å andra sidan vill man nog ändå prova en bugatti veyron efter valfri ferrari
-
Svar till:
där har du ju grejen, vi vanliga dödliga suktar..å andra sidan vill man nog ändå prova en bugatti veyron efter valfri ferrari
[/ QUOTE ]
Leksaksbilar!
Tacka vet jag en H2:a
Respect! -
kan ju köpa 10 H2or för pengarna bugattin kostar. gå in på bugattis hemsida så får läsa om leksaksbilar med 1001 hp. 0-300 på 14 sec, DET är respekt
Logga in för att svara.