Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Micke, hur många timmar tar det för

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 17:31

ok Det var därför jag undrade. Det är inte så mycket luft men relativt varm så då funkar nog inte det så bra, men fan va bra det är till skor och handskar mina torkar på 1 timme!

• niklas82

Medlem
    3 januari, 2004 vid 00:28

jag tröcker ner allt säcken så får de vara där till nästa gång.. såpass kort livslängd på kite ändå så det är skitsamma den hinner inte mögla förän jag köpt mej en ny… nästan

hej på er

• ian

Medlem
    3 januari, 2004 vid 02:49

kan man inte bara hänga ut den i påsen så den fryser lite gött, borde väl inte mögelmojset tycka om?

frågan e väl om draken gillar det.

• cortex

Medlem
    3 januari, 2004 vid 10:52

Skethäftigt nästa gång man ska ut och köra… och det är minusgrader… Man får ha med sig en varmluftspistol för att kunna veckla ut kiten. grin.gif grin.gif

/Kaj(Tech)

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2004 vid 11:00

Jag har aldrig rullat ut varken vindsurfingsegel eller kite på 10-15 år och då bor jag på Ostkusten där vind brukar hänga ihop med regn. Tror inte att materialet tar skada av lite fukt. Häng Kiteskrället i påsen i hallen så torkar den nog över vintern…då borde du få plats med hela linjen oavsett storleken på lyan.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 januari, 2004 vid 20:39

tjena freddan mike glumslöv city

• cortex

Medlem
    3 januari, 2004 vid 21:18

Men… är det inte jobbigt att köra med ihoprullade segel??? grin.gif grin.gif
    (Sorry, kunde inte låta bli… jag har alldeles för kass humor för mitt eget bästa wink.gif)

/Kaj

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Micke, hur många timmar tar det för

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.