Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Midjeselar
-
Midjeselar
Publicerad av larssa på 7 oktober, 2002 vid 22:00Undrar om någon har nått tips på nån bra midjesele? Var hittar man svenska återförsäljare för Da Kine och Naish selar? Har någon provar Gun selarna och i såfall hur är dom?
anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag har en gun sele (sitt sele) och är väldigt nöjd med den
den har breda spännen kring låren så man blir inte kastrerad pga att den åker upp som en string kalsong som vissa sitt selar gör…peace.. i´m out
-
Hej!
Da Kine sitt- och midjeselen var väldigt eftertraktade nu till slutet av
säsongen och det gick inte att få tag på sådanna i Sverige. Försäkra er alltså
nu om att ni får det ni önskar direkt till början av våren genom att beställa hos mig. Leverans till Sverige förväntas komma i april 2003.Hela Katalogen finns här http://www.dakine.com/frontend/catalog.asp
Priser hos Kitesurfskolan:
Skyddsväst/Sele Impact (utan krok) – 1970 kr
Kite midjesele Pyro (utan krok) – 995 kr
Kite sittsele Fusion (utan krok) – 915 kr
Hängselekrok Alu – 160 kr
Hängselekrok Rostfri – 265 kr
Hängselekrok Reactor – 395 kr
Hängselekrok Hammerhead Pivot, kite – 350 krPriser på andra produkter kan efterfrågas.
Ingo
-
Tack för tipset!
Jag köpte mig en Gun sittsele och den är kanonskön. Verkligen prisvärd om det är någon annan som undrar. -
Tjena!
Jag köpte Gun’s sittsele och den är verkligen kanon. Sitter som gjuten, slipper gå som John Wayne och skaver inte i skrotum. Gratis reklam här Dacon!(eller får man provision?) -
jag har en gun sitt sele, visst är den skön men den sitter ganska lågt, vilket leder till att det ialf. känns som om man inte kan luta sig tillbaka lika mycket som i en midjesele…
Mav.
-
Jag bara måste fråga om det finns någon som använder typ ett lyftarbälte med hemmagjord krok???
Logga in för att svara.