-
Midjesele
Tänker införskaffa en ny midjesele.
Har kikat lite på Pro-limit team Wave och tycker den verkar bra…
Någon som har erfarenhet av denna??
Andra selar som rekomenderas??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Midjesele
Tänker införskaffa en ny midjesele.
Har kikat lite på Pro-limit team Wave och tycker den verkar bra…
Någon som har erfarenhet av denna??
Andra selar som rekomenderas??
Pro-limit team wave selen är grymt skön. Kan bara rekommendera den. Köp!
Jag har Neil Pryde Wave Pro. Den är bra, sitter klart bättre än den FreeWave jag hade innan. Automatic-kroken är klart bättre nu.
Pro-limit Team Wave ser ju klart fin ut den med. Gillar deras krok-konstruktion (North kör väl samma?). De som har den verkar nöjda å glada. En annan sele som jag konstant är sugen på är ju såklart DaKine Thermoform. Prydes nya 3D sele ser oxå rätt najs ut.
Sele På!
Kör Pro-Limit selen, den e grym!!
Kan inte annat än rekommendera, bra spänne, sitter skönt och ok pris.
Har 3d-selen med automatic-krok. Värd varenda krona. Hatar remmar som glider upp så automatic kommer det att förbli. I övrigt köper jag inte bara NP-grejer för de tar ju rätt bra betalt också..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Midjesele
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.