• anonym-anvandare

Medlem
    27 maj, 2005 vid 06:40

Ingen??????????

• anonym-anvandare

Medlem
    27 maj, 2005 vid 07:44

Pro-limit team wave selen är grymt skön. Kan bara rekommendera den. Köp!

• dr-masse

Medlem
    27 maj, 2005 vid 08:39

Jag har Neil Pryde Wave Pro. Den är bra, sitter klart bättre än den FreeWave jag hade innan. Automatic-kroken är klart bättre nu.

Pro-limit Team Wave ser ju klart fin ut den med. Gillar deras krok-konstruktion (North kör väl samma?). De som har den verkar nöjda å glada. En annan sele som jag konstant är sugen på är ju såklart DaKine Thermoform. Prydes nya 3D sele ser oxå rätt najs ut.

Sele På!

• tabi

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:46

Kör Pro-Limit selen, den e grym!!
    Kan inte annat än rekommendera, bra spänne, sitter skönt och ok pris.

• judo-freddan

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:51

Har 3d-selen med automatic-krok. Värd varenda krona. Hatar remmar som glider upp så automatic kommer det att förbli. I övrigt köper jag inte bara NP-grejer för de tar ju rätt bra betalt också..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.