• wibban

Medlem
    15 juni, 2008 vid 16:22

@jonaish 475155 wrote:

jag får hem de vi ska dricka under veckan tror jag, säg till om ni ska han något!

GÖTT wibban, PM’a mig, min mobil är sönder (igen) 😉

Ok… ska bara lösa boendet nu oxå.
    Finns det sovplats någonstans eller ska jag ge mig iväg och köpa mig ett tält.
    2 st 12:or av samma märke borde kanske funka annars *s*. Bara att binda ihop dem och förankra dem.

• krillan82

Medlem
    15 juni, 2008 vid 16:34

@skotten 475150 wrote:

dude this is not new news, what the hell were you thinking?

Men jag vågade inte följa med med tanke på din hämnd. Kommer aldrig att festa med dig mer skotten. Du har skrämt mig for life…

• jonaish

Medlem
    15 juni, 2008 vid 18:11
    Krillan82;475171 wrote:
    Men jag vågade inte följa med med tanke på din hämnd. Kommer aldrig att festa med dig mer skotten. Du har skrämt mig for life…

En gång är ingen gång, 2 = 0

• skotten

Medlem
    15 juni, 2008 vid 19:26

stoffe if I really wanted to pull something, if wouldnt be hard… you live round the corner and you are always wasted… I mean whats the worst that could happen?? you end up naked on a train to stockholm with a sexdoll as a travel companion?

• gonzo

Medlem
    16 juni, 2008 vid 04:39

å fan så nu börjar dom ångra sig där nere i södern. det ser riktigt fint ut nu till helgen om man kikar prognosen. boene e nog svårt at hitta så här års med så kort varsel men det får väl bli tält och slagga i bilarna som vanligt. jag har inte planerat något eftersom att jag trodde att ni hoppa firanet i vbg men jag ska höra lite vad som händer och var man kan va i sådana fall. allt hänger ju på vädret.

• mjersen

Medlem
    16 juni, 2008 vid 09:12

en annan jävel måste jobba hela freda dygnet på midsommar.. men om det ser lovande ut o folk stannnr över helgen kommer jag upp lördag morron o puttar på alla bakfulla offer.

• gh0st

Medlem
    16 juni, 2008 vid 11:10

Vi stannar hela helgen! Fan vad gött att du kommer upp med!

• neven

Medlem
    16 juni, 2008 vid 12:45

Vart e festplatsen då? Tältplats? Nån som har miltärtält?

• johanw

Medlem
    16 juni, 2008 vid 14:15

its on!!!

• gh0st

Medlem
    16 juni, 2008 vid 14:29

@Neven 475383 wrote:

Vart e festplatsen då? Tältplats? Nån som har miltärtält?

Gonzo ringer med upplysningar. Har inte kvar ditt nummer då jag har en ny nalle.

• neven

Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:03

Kan va lite lurigt att ringa eftersom jag är på jobbresa i Prag. Snart skall vi till stan och drick lite najs tjeckisk öl 🙂 Jobbigt. jobbigt. Men jag är tillbaks imorrn kväll.

Jag tar med mig lite najs tjeckisk sprit härifrån i alla fall som vi kan ha på midsommar!

• johanw

Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:05

@Neven 475431 wrote:

Kan va lite lurigt att ringa eftersom jag är på jobbresa i Prag. Snart skall vi till stan och drick lite najs tjeckisk öl 🙂 Jobbigt. jobbigt. Men jag är tillbaks imorrn kväll.

Jag tar med mig lite najs tjeckisk sprit härifrån i alla fall som vi kan ha på midsommar!

fan va najs!! vad kostar en flaska morgan där nere?

• neven

Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:08
    JohanW;475433 wrote:
    fan va najs!! vad kostar en flaska morgan där nere?

Haha, vet inte. Jag skall def kolla upp det. Annars kanske det blir tjeckisk ful-Morgan.

• gh0st

Medlem
    16 juni, 2008 vid 17:03

vet inte, morgan kan bli sur då. Tjeckerna är inte kända för sin rom. När kommer du hem? att ta med sig öl kan vara lite jobbigt va?

• gh0st

Medlem
    16 juni, 2008 vid 17:04

Kanske får bli nån vodka då =)

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.