• neven

Medlem
    16 juni, 2008 vid 18:54

Jag kommer hem imorrn kväll. Öl blir nog jobbigt, fast jag blev lite sugen när mikrobryggeriet vi precis var på sålde små 5 litersfat med vilket öl man ville ha från tappen 🙂 Kanske får skaffa en större väska helt enkelt. 🙂

Becherovka är ett måste. Sen kanske jag plockar lite vanlig vodka också. Nån som gillar plommonbrännvin?… för det gör INTE jag.

• jonaish

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:04

men seeeegt!!!!

starta en facebook klubb oxå, så ni kan skriva om hur kul ni kommer ha det………….

• jan-becher

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:31
    Neven;475509 wrote:
    Becherovka är ett måste. Sen kanske jag plockar lite vanlig vodka också. Nån som gillar plommonbrännvin?… för det gör INTE jag.

Nu snackar vi. Janne är det bästa som någonsin gjorts. Jag hoppas du köper 3 liters flaskan för den är mustig

• neven

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:33
    Jan Becher;475526 wrote:
    Nu snackar vi. Janne är det bästa som någonsin gjorts. Jag hoppas du köper 3 liters flaskan för den är mustig

Finns den på 3-liter?? ooooh, måste ha.

• kamikazekiteren

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:35

@mjersen 475316 wrote:

en annan jävel måste jobba hela freda dygnet på midsommar.. men om det ser lovande ut o folk stannnr över helgen kommer jag upp lördag morron o puttar på alla bakfulla offer.

Jag kommer oxå på lördag (troligen bakis) ,ska vi samåke martin?

• jan-becher

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:47
    Neven;475530 wrote:
    Finns den på 3-liter?? ooooh, måste ha.

Såg en sån flaska i Lituaen för 4-5 år sen, då var det nästan ståsnopp.

• gh0st

Medlem
    16 juni, 2008 vid 19:56

@jonaish 475515 wrote:

men seeeegt!!!!

starta en facebook klubb oxå, så ni kan skriva om hur kul ni kommer ha det………….

Trodde du skulle upp du med.

• wibban

Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:17

Det trodde jag oxå..

Ska du inte upp Jonaish?
    Jag har iaf tänkt att dra mig upp.

Hur var det med boendet förresten…
    Finns sängplats, militärtält eller bara en tältplats att tillgå?

Du kan förresten ringa mig på 0733-451195 eller 046-5401195
    Eller var mobilen din enda telefon?

See ya

• gonzo

Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:25

boendet kan ha löst sig men jag ska bara dubbel kolla det först för det ser lagom gött ut att bo i tält i helgen. jag återkommer alla som kommer skicka mig ett pm så har jag lite koll på hur många vi blir

• callekuling

Medlem
    17 juni, 2008 vid 07:03

@gonzo 475554 wrote:

boendet kan ha löst sig men jag ska bara dubbel kolla det först för det ser lagom gött ut att bo i tält i helgen. jag återkommer alla som kommer skicka mig ett pm så har jag lite koll på hur många vi blir

Får besked ang. boendet idag, ca 15 bäddar…återkommer så fort jag vet mera..

• gh0st

Medlem
    17 juni, 2008 vid 08:50

Gott! du får en Aloha om du grejar det! ; )

• johanw

Medlem
    17 juni, 2008 vid 14:14

najs!!

• wibban

Medlem
    17 juni, 2008 vid 14:35

Gott… det blir fint det här

• gonzo

Medlem
    17 juni, 2008 vid 14:39

men nu till den viktigaste frågan vem fixar så att det kommer med en kapten till alla?

• wibban

Medlem
    17 juni, 2008 vid 14:40

Jag tror det är slut på min kapten hemma men jag har för mig att jag har ett fullgott alternativ… isf åker den med såklart

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.