Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Midsommar
-
Jag kommer hem imorrn kväll. Öl blir nog jobbigt, fast jag blev lite sugen när mikrobryggeriet vi precis var på sålde små 5 litersfat med vilket öl man ville ha från tappen 🙂 Kanske får skaffa en större väska helt enkelt. 🙂
Becherovka är ett måste. Sen kanske jag plockar lite vanlig vodka också. Nån som gillar plommonbrännvin?… för det gör INTE jag.
-
men seeeegt!!!!
starta en facebook klubb oxå, så ni kan skriva om hur kul ni kommer ha det………….
-
Neven;475509 wrote:Becherovka är ett måste. Sen kanske jag plockar lite vanlig vodka också. Nån som gillar plommonbrännvin?… för det gör INTE jag.
Nu snackar vi. Janne är det bästa som någonsin gjorts. Jag hoppas du köper 3 liters flaskan för den är mustig
-
Jan Becher;475526 wrote:Nu snackar vi. Janne är det bästa som någonsin gjorts. Jag hoppas du köper 3 liters flaskan för den är mustig
Finns den på 3-liter?? ooooh, måste ha.
-
@mjersen 475316 wrote:
en annan jävel måste jobba hela freda dygnet på midsommar.. men om det ser lovande ut o folk stannnr över helgen kommer jag upp lördag morron o puttar på alla bakfulla offer.
Jag kommer oxå på lördag (troligen bakis) ,ska vi samåke martin?
-
Neven;475530 wrote:Finns den på 3-liter?? ooooh, måste ha.
Såg en sån flaska i Lituaen för 4-5 år sen, då var det nästan ståsnopp.
-
Det trodde jag oxå..
Ska du inte upp Jonaish?
Jag har iaf tänkt att dra mig upp.Hur var det med boendet förresten…
Finns sängplats, militärtält eller bara en tältplats att tillgå?Du kan förresten ringa mig på 0733-451195 eller 046-5401195
Eller var mobilen din enda telefon?See ya
-
boendet kan ha löst sig men jag ska bara dubbel kolla det först för det ser lagom gött ut att bo i tält i helgen. jag återkommer alla som kommer skicka mig ett pm så har jag lite koll på hur många vi blir
-
@gonzo 475554 wrote:
boendet kan ha löst sig men jag ska bara dubbel kolla det först för det ser lagom gött ut att bo i tält i helgen. jag återkommer alla som kommer skicka mig ett pm så har jag lite koll på hur många vi blir
Får besked ang. boendet idag, ca 15 bäddar…återkommer så fort jag vet mera..
-
men nu till den viktigaste frågan vem fixar så att det kommer med en kapten till alla?
-
Jag tror det är slut på min kapten hemma men jag har för mig att jag har ett fullgott alternativ… isf åker den med såklart
Logga in för att svara.