Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Midsommar
-
gh0st;475540 wrote:Trodde du skulle upp du med.
Jag är über sugen, men vet inte än om jag har tid eller riktigt råd bara…
Wibban;475550 wrote:Det trodde jag oxå..Ska du inte upp Jonaish?
Jag har iaf tänkt att dra mig upp.Hur var det med boendet förresten…
Finns sängplats, militärtält eller bara en tältplats att tillgå?Du kan förresten ringa mig på 0733-451195 eller 046-5401195
Eller var mobilen din enda telefon?See ya
jag försökte ringa precis (0414-30291) men fick inget svar, har oxå 0768941728 kvar….. se vad jag skrev till ghost!
-
@jonaish 475752 wrote:
Jag är über sugen, men vet inte än om jag har tid eller riktigt råd bara…
jag försökte ringa precis (0414-30291) men fick inget svar, har oxå 0768941728 kvar….. se vad jag skrev till ghost!
Ingen fest utan 3.0, Klart du henger med! Jag har hört at det är bettre at se deg “live ” , enn at lese på steffo sen.
-
Nu e jag tillbaka i landet! Det är inhandlat lite grejjor:
*1,5 liter tjeckisk fulrom
*1 liter tjeckisk fulvodka
*1 liter Becherovka
*1 lite Morgan
*1 liter finginOsså en liten surprise också….. ABSINTH! 🙂
-
oooh ja, tjeckisk absint med! Vet att det i tjeckien var lagligt att fortfarande ha tujon i absinten bara något år sedan, vet inte om det är det längre.
-
Bra idé! Jag har fix på kanyler så jag skall se om det inte går att spika lite Festis. Fast det skall ju blåsa hela tiden så frågan är ju om man hinner… Jobbigt, jobbigt med all denna vind… 🙂
-
sourra;475965 wrote:Blåbär/Hallon var det ditt gamla senilsnöre.
PS. Tacka mig för vinden, det blåser alltid när jag lämnar västkusten. Du får väl rasta GB igen då. K**********K!!!!
Blåbär/hallon var det ja! Jaja, tror inte skotten märker nån skillnad i alla fall :laugh:
Jag får la offra mig och rasta GB så att den inte blir ledsen att av bara stå hemma hos dig… JohanW: Tar du med din vågbräda också? Måste testa den!
Logga in för att svara.