• johanw

Medlem
    18 juni, 2008 vid 16:38

@Neven 475975 wrote:

Blåbär/hallon var det ja! Jaja, tror inte skotten märker nån skillnad i alla fall :laugh:

Jag får la offra mig och rasta GB så att den inte blir ledsen att av bara stå hemma hos dig… JohanW: Tar du med din vågbräda också? Måste testa den!

de kan du fet haja att jag ska!! klart du ska tetsa den.. jag kan ju köra GB under tiden :crazy: synd inte du kan sourra.. blir ingen vågsession denna gången heller.. men jag o neven kör din bräda för dig:tongue:

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 16:56

Jag kommer nog på festen oxå då man blev singel tydligen precis till midsommar… Vad händer när händer hur händer det. Orkar inte kolla igenom allt..

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:20

Trevligt för oss!
    Sammanfattning:
    *Gonzo o Calleculing har fixat boende i Björkäng. Anmäl att du vill slagga där till dom.
    *Kite:a på dagarna, festa på nätterna
    *Jag tar med en del tjeckisk fulsprit för gemensamt intag, men annars fixar man sitt.

Tja, det var väl det som stog på 4 sidor.. Frågor på det?

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:22

Låter oki. Anmäler mig till de då. Fulsprit är bra, vind är bra. Vågor i björkäng är så där va? Men men man kan inte få allt.

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:40

Vi skall slagga i Björkäng. Betyder inte att vi behöver köra där hela tiden!

• jkd

Medlem
    18 juni, 2008 vid 17:53

Hallå.. jag tänkte ta mig ner till VBG/Björkäng och kitea på fredag och undrar om det öppet även för oinvigda att ta upp en slaf och delta i festen?

Ser ut att det blir en kanon helg för surf vilket fall!

//Janne

• wibban

Medlem
    18 juni, 2008 vid 18:54

Såklart det är ok att hänga på. Anmäl dig till Gonzo eller Classe…
    Det tar jag för givet iaf.

/Magnus

• gonzo

Medlem
    18 juni, 2008 vid 19:19

nja det kanmske inte e säkert då det e ett begränsat antal bäddar men jag ska se om det går att lösa annars eå e det väl bara att slagga i bilen å hänga med oss resten av tiden

• neven

Medlem
    18 juni, 2008 vid 19:38

Det löser sig. Ta med madrass eller liggunderlag eller nåt så finns väl plats nånstans.

Annars kan man räkna med att Skotten däckar och sen kör hem nån gång vid 3 snåret. 🙂

• haze

Medlem
    18 juni, 2008 vid 20:03

jag är hemlös i vilket fall så……

• skotten

Medlem
    18 juni, 2008 vid 22:36

hey it was 7am when I drove home….

• gonzo

Medlem
    19 juni, 2008 vid 04:24

hehe ja men du hade nog 2 promille då.
    ska nog lösa sig med boendet om inte så finns det väl något golv eller så slaggar man i bilen bara fy fan va grymt det här kommer att bli.
    var nere å reka huset igår och fick lite kvälls surf utanför huset och har insett att björkäng SUGER FEET PUNG men jag körde upp en bit å kika det e inte långt att köra till läjet om man nu inte kan köra bil.

• skotten

Medlem
    19 juni, 2008 vid 06:03

yeah but I was sleeping at 11pm…

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.