Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Midsommar
-
@Neven 475975 wrote:
Blåbär/hallon var det ja! Jaja, tror inte skotten märker nån skillnad i alla fall :laugh:
Jag får la offra mig och rasta GB så att den inte blir ledsen att av bara stå hemma hos dig… JohanW: Tar du med din vågbräda också? Måste testa den!
de kan du fet haja att jag ska!! klart du ska tetsa den.. jag kan ju köra GB under tiden :crazy: synd inte du kan sourra.. blir ingen vågsession denna gången heller.. men jag o neven kör din bräda för dig:tongue:
-
Jag kommer nog på festen oxå då man blev singel tydligen precis till midsommar… Vad händer när händer hur händer det. Orkar inte kolla igenom allt..
-
Trevligt för oss!
Sammanfattning:
*Gonzo o Calleculing har fixat boende i Björkäng. Anmäl att du vill slagga där till dom.
*Kite:a på dagarna, festa på nätterna
*Jag tar med en del tjeckisk fulsprit för gemensamt intag, men annars fixar man sitt.Tja, det var väl det som stog på 4 sidor.. Frågor på det?
-
Låter oki. Anmäler mig till de då. Fulsprit är bra, vind är bra. Vågor i björkäng är så där va? Men men man kan inte få allt.
-
Vi skall slagga i Björkäng. Betyder inte att vi behöver köra där hela tiden!
-
Hallå.. jag tänkte ta mig ner till VBG/Björkäng och kitea på fredag och undrar om det öppet även för oinvigda att ta upp en slaf och delta i festen?
Ser ut att det blir en kanon helg för surf vilket fall!
//Janne
-
Såklart det är ok att hänga på. Anmäl dig till Gonzo eller Classe…
Det tar jag för givet iaf./Magnus
-
nja det kanmske inte e säkert då det e ett begränsat antal bäddar men jag ska se om det går att lösa annars eå e det väl bara att slagga i bilen å hänga med oss resten av tiden
-
Det löser sig. Ta med madrass eller liggunderlag eller nåt så finns väl plats nånstans.
Annars kan man räkna med att Skotten däckar och sen kör hem nån gång vid 3 snåret. 🙂
-
hehe ja men du hade nog 2 promille då.
ska nog lösa sig med boendet om inte så finns det väl något golv eller så slaggar man i bilen bara fy fan va grymt det här kommer att bli.
var nere å reka huset igår och fick lite kvälls surf utanför huset och har insett att björkäng SUGER FEET PUNG men jag körde upp en bit å kika det e inte långt att köra till läjet om man nu inte kan köra bil.
Logga in för att svara.