Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Midsommarkulingen kanske dyker upp!
-
Midsommarkulingen kanske dyker upp!
Publicerad av mag på 16 juni, 2003 vid 21:02Om vi alla har tur så verkar det bli en bra midsommar med vind minst en dag enligt DMI. Vi får väl se hur prognoserna uppdateras. Vi har ställt in båtseglingen och iordningställer nu bussen för en resa mot vinden.
Håll tummarna och ta det lungt med flaskan!
Magnuszehlertz svarade 21 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
det vore skit kul!!!! jag mins förra året! det blåste skit bra i sthlm då! hoppas på en repris!!!
-
Ser fint ut Tors – Lör västlig kuling, då är det tur att man bokat in sig på sjaelland runt i en segelbåt….alltid trevligt att havskappsegla och kryssa i kuling….
-
För en gångs skull vill jag inte att det ska blåsa! Kommer att vara långt från både surfgrejor och vatten, så jag vill kunna hålla tankarna på sillen istället för nedhalet..
-
Håller prognosen tar jag danmarksbåten torsdag morgon. Ska blåsa fett torsdag-lördag, kanske även söndag.
Klittmöller nästa! =)
Någon annan som ska dit? -
inte än. Men faan vad jag hoppas på V-I-N-D!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har en teori att man blir mongo om man inte får segla(ordentligt) på länge. Mongoliseringsteorin kallar jag den.
Man har ingen koll på hur det hände, det bara hände.
Svart o vitt, inge grått, och ingen annan färg heller.=== GIV MIG ÖS, OCH JAG SKALL SEGLA =======
aBsTiNeNsum multum.
-
Enligt tradition blir ju midsommarhelgen sista surfet fram till september…med vindtorka Juli-Aug.
Hoppas det inte stämmer i år, vill inte bli mer mongo än jag redan är -
mongoterorin var kul, själv styrker jag den,
intervju objekt, en fas i identifikationsseparationen
är även den infantila vinterstressen.
//matteus_14_30 -
Det är åter framsidan som gäller! Länge leve ostvinden eller?
-
Äntligen får västkusten bra västvind, även ost och syd kusten får bra vind i veckan
-
iofs brukar öland bjuda på bättre vind än vad prognoserna förutspår. så vi är itne nervösa inte.
Logga in för att svara.