Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › midsommarsessions
-
midsommarsessions
Publicerad av styret på 13 juni, 2008 vid 23:09det börjar dra ihop sej.
vilka kommer och stojar runt stången, dricker nubbe och kanske seglar lite med?styret svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Här är lite preliminära hålltider för helgen.
Midsommarafton
Freestyle
Registrering mellan 10 och 12 vid klubbhuset.Skepparmöte vid 12
Första möjliga start 12:30Det blir tävling oavsett vindstyrka och efter det kör vi gemensamt midsommarbord. Ta med vad du vill äta och dricka själv. Grillen kommer vara tänd för er som inte gillar traditioner.
Sedan blir det beachparty.Midsommardagen
Schlalom
Registrering 10-12.Skepparmöte 12
Första möjliga start 12:30Kostnad 20 kronor per diciplin betalas på plats.
Kom och rejsa!
-
Låter soft som schmör det där. Det kanske kan vara ett upplägg att efterapa för kommande SM-arrangörer…. bara för att lyfta den gamla surdegen igen. :smirk:
Hoppas ni får det finfint! Inte annat än att man är lite sugen på att rulla över i nya bussen.
-
Basse;475695 wrote:rulla över i nya bussen.
Vad har du köpt för buss?
/Nicke Nyfiken
-
Ha ha…. hänger du inte med i Buss-tråden Gurra?? Det trodde jag alla riktiga surfare gjorde!
-
Basse;475847 wrote:Ha ha…. hänger du inte med i Buss-tråden Gurra?? Det trodde jag alla riktiga surfare gjorde!
Schysst buss du verkar köpt. Det låter som ett riktigt kap.
-
@Basse 475695 wrote:
Låter soft som schmör det där. Det kanske kan vara ett upplägg att efterapa för kommande SM-arrangörer…. bara för att lyfta den gamla surdegen igen. :smirk:
Hoppas ni får det finfint! Inte annat än att man är lite sugen på att rulla över i nya bussen.
Det kommer bli soft.
tyvär har jag blivit satt på jobb båda dagarna. men det verkar som att det blir dagtid på fredag och natt på lördag så man iallefall hinner till festen och rejsa av sej bakfyllan lite innan instämpling.
Logga in för att svara.