Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarsurf…något planerat?

• Midsommarsurf…något planerat?

Publicerad av zehlertz på 4 juni, 2003 vid 07:10

Tänkte kolla lite vad övriga surfare tänkt åka på midsommar?

Brukar alltid åka iväg *som alla andra* med polarna över midsommar men har tröttnat rejält på all råfylla tex Tylösand/Smögen…o alla andra ställen.

Finns det nåt klassiskt ställe där fler surfare håller till?… på de ”surffester” jag varit på så är det alltid ett riktigt skönt röj, bättre stämmning o allt är mer avspänt.

Så vad har ni för planer?…händer inget kul blir net nog Åsa för mig…

nordgren svarade 21 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2003 vid 09:59

Jag och en till drar till Varbergstrakten… Vi kommer att få försöka smita iväg då det går för det är bara vi som surfar 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2003 vid 10:11

Vindsurfarna borde ju fira midsommar med att surfa i midnattsolen i norrland.
    I W.A drar ju alla surfarna till Esperance under nyår,
    svenskarna borde göra samma sak på midsommar.
    Norrland är perfekt då kan man segla dygnet runt.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2003 vid 10:18

Planen är Haga park, Öland. Med tanke på vindstatistiken de 4 senaste midsomrarna så har det blåst satan runt just midsommarhelgen, så varför inte åka till ostkustens bästa freestyleställe?

• tubert

Medlem
    4 juni, 2003 vid 10:37

Helt klart är det ju Norrland som gäller!
    Själv hoppas jag få några timmar vid Västerbottens längsta sandstrand (Storsand, Bjuröklubb).

• nordgren

Medlem
    4 juni, 2003 vid 10:37

Hehe grymt schysst!
    Midnattsolsur, jag är på! grin.gif

Ni har det lyx där uppe! wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarsurf…något planerat?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.