Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing MIiami e de bra att surfa där

• MIiami e de bra att surfa där

Publicerad av jonas-j på 2 januari, 2002 vid 21:49

nu e det så att jag har fått en resa till miami under påsk jag undrar om det är något bra att surfa där. e det problem att hyra bräda…..
    jag är tacksam om ni kunde hjälpa mig.

/jonas

jonas-j svarade 23 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dieter-mr-kefir

Medlem
    3 januari, 2002 vid 07:29

Miami är helt ok surf, men förberd dig på lätta vindar (formula) Det blåser mest på hösten, september då det är hurricane season. Det finns ett gäng surfshoppar i Miami och Ft Lauderdale. Men utbudet var väl si så där när jag var där i Jan. 2001.
    Kolla in en telekatalog med gula sidorna så hittar du adresserna och kartor.

De flesta seglade lite norr om Miami på en strand som heter Dayton Beach.

Key west är ett måste, men ta med egen utrustning då den som fanns att hyra var väldigt gammal.
    Det finns mycket info på nätet om surf i Miami, gå in på någon amerikans sida
    ex. American windsurfer

• jonas-j

Medlem
    3 januari, 2002 vid 09:24

man tackar för tipset

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing MIiami e de bra att surfa där

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.