Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MikeTK ska köra för Naish!
-
Svar till:
Tyckte jag såg en mutant i bakluckan på Mikes bil i helgen, detta skulle ju förklara en hel del.
Det var ingen mutant, de va Robban Naish kamoflerad (inside information)[/ QUOTE ]
-
nu har det spridit sig ända upp hit!!!
det sägs alltså att han ska byta ner sig så grovt??!!han borde testa EH WAJJVEN inannn! bra grajaoor
-
Tror också att det stämmer. Naish hade passat honom perfetk!!!
-
Kul. Ser fram emot att han ska köra Naish i höst. Då kanske han äntligen börjar vinna något….
-
Såg ett Naish klistermärke på hans bil, det var dock lite solblekt. Kanske var det från den gamla ägaren…
-
Han kan få nya märken av mig. Jag har de allra nyaste Naish-märkena med mig från Maui. Kom hem igår…
-
Nu blev vi ju inte det minsta avundsjuka från Maui! Ingen liten story du kan dela med dig av?
-
Jo, lite kiteäventyr med Ben Meyer bland annat, samt en förtitt på Naish nya DVD som Ben skrev lite om i senaste Kitesurfing. Man kolla med Fahlén. Han har minst 300 bilder med sig hem…
-
Här kommer en bild till. Kan meddela att det var en hel del babes på Flash Beach…
-
asså Naish e så fett, fan mike va har du för kommentar på nya boxern, e den verkligen så bra som du säger, bättre än x4an?
-
Naish är ju faktiskt grädden på moset. Riktigt bra grejer! Bättre än allt annat.
Logga in för att svara.