Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MikeTK ska köra för Naish!

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 10:08

Tyckte det sas här på Steffo att X4 var kass så då har det väl inte så stor betydelse om Boxern är lika bra som en kass kite!

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 10:16

Tror jag knappast men att det skulle vara så mycket sämmre grejor än vad Cabrinha eller SS eller för den delen EH det tror jag inte. Vad jag har hört ifrån alla andra ställen än Steffo är att X4 är bra fast vissa gillar X3 an bättre, Boxern likaså för nybörjare i allafall, V4 an mer tveksam tycker mig ha hört lite mycket negativt om än så länge.

• backe

Medlem
    15 juli, 2004 vid 10:23

EH:e mycket lättare att vända än andra kites! Men seriöst Patrikol, på Kitenation finns en review som “Hatman” skrivit, jag har också satt några kråkor där.

• pepa

Medlem
    15 juli, 2004 vid 10:29

Hahaha! X4 bra fast X3 bättre? De flesta sa samma sak om X3 vs X2. Alltså finns det en hel del därute som tycker X2 är bättre än X4? Vi får fråga MikeTK.

• rambo_johnson

Medlem
    15 juli, 2004 vid 10:32

Svar till:

Tror jag knappast men att det skulle vara så mycket sämmre grejor än vad Cabrinha eller SS eller för den delen EH det tror jag inte. Vad jag har hört ifrån alla andra ställen än Steffo är att X4 är bra fast vissa gillar X3 an bättre, Boxern likaså för nybörjare i allafall, V4 an mer tveksam tycker mig ha hört lite mycket negativt om än så länge.

[/ QUOTE ]

Skulel vilja säga att X2an är fortfarande den bästa kiten naish har gjort, stabil o kraftfull, X4an har fortfarande yellyfish anor, X3an efter ett par tretio timmar blev ju helt för jevlig

• fredrik-no1

Medlem
    15 juli, 2004 vid 11:04

X:a mig hit och X:a mig dit. Kan vi inte alla bara vara eniga om att Mike nu har fattat vad vi alla har vetat i flera veckor. Naish e stocken (mått). Det är klart som fan att vi alla skulle bytt över om vi kunnat.

/Freddan

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 11:22

gött kollar där!

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 11:22

Har du inte själv provart X4?

• zoolander

Medlem
    15 juli, 2004 vid 12:19

jag tycker att x4n är vacker! mucket vackrare än både ss och eh!
    mmm…

• michel

Medlem
    15 juli, 2004 vid 19:50

Alla som byter från annat märke till Naish får naturligtvis
    ett superbra pris !

Skicka en bra slogan, märke (som du kör på nu + vad du gav för den), vilken modell ni är intresserad av till order@swell.se så får ni ett prisförslag som är bra !

smirk.gif

MVH Swell

PS)

I Björkäng finns 2005 prototyper på Naish brädor att testa!

wink.gif

• funkyman

Medlem
    15 juli, 2004 vid 19:52

Kanon med brädorna. Får man lägga ut en bild på en bräda, eller??

• rambo_johnson

Medlem
    15 juli, 2004 vid 19:52

Nasih ska ju lägga ner sin kitesurfing del

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 19:56

Blir inte det svårt det är ju Bic som äger den nu ju! Eller det vara bara ett ryckte? smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:02

Reggad: 25/09/2002
    Hemort: Malmö (Ribban)
    (82.182.194.236)

va fan har du smygpostat nu igen Patrik

• michel

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:03

Bara en halv bild ….

wink.gif

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MikeTK ska köra för Naish!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.