Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MikeTK ska köra för Naish!
-
Inte så illa i heller! Många nice pics på dig ifrån Rambon him self!
-
Här kommer en halv bild på nya SOL från Naish. Vill ni har mer detaljer så föreslår jag att ni kollar med Michel… Kan anslöja att den är en kommande favorit. När Micke börjar köra på denna brädan tror jag han kommer börja vinna igen. Killen till vänster har ett suveränt kitecenter i Röda Havet. Vi ska åka dit ett gäng i september. Är det någon som vill hänga med???
-
Michel, När du vaknat kan du väll säga var ni ska åka i helgen.
-
Vi skall dit i Oktober, November.
Vem åker man bäst dit med? En charter till ….. ?
/M
-
Jag föreslår att ni köper en charter med Fritidsresor till Magawish. Då bor ni mitt på den bästa stranden i Hurghada och kan ha era kitegrejor nere på centret. Det är en fantastisk strand att köra från och en bit ut i vattnet ligger en liten sandbank som man kan köra runt. Fint ljus för att fotografera också. Centret har både rescuebåt och alla möjliga grejor till uthyrning om man behöver.
-
Mike!!! Varför svarar inte du här?? Hela sverige väntar ju på din bekräftelse om du ska börja köra Naish!!!
-
för han lägger sig inte i sådana skitdisscusioner som den här. Kniven skriver bara vettiga grejer därför har han så få inlägg
Det är i överhuvudtaget på tiden att folk lägger ned alt jäkla meningslös skitsnack som har pågått nu på Steffo under ett tid. Det har nu gått så långt att vissa kajtsurfare har börjat varna nybörjare från att besöka surfzone.se Inte undra på varför!
-
Svar till:
för han lägger sig inte i sådana skitdisscusioner som den här. Kniven skriver bara vettiga grejer därför har han så få inlägg
Det är i överhuvudtaget på tiden att folk lägger ned alt jäkla meningslös skitsnack som har pågått nu på Steffo under ett tid. Det har nu gått så långt att vissa kajtsurfare har börjat varna nybörjare från att besöka surfzone.se Inte undra på varför!
[/ QUOTE ]
Anonyma inlägg tas alltid mer seriöst
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
haha fan va gött o höra
-
Hugo, vad tror du att du vinner på att skriva illvilliga rykten på Steffo?
Du gör ju bort dig.
Måste hålla med tidigare inlägg, denna tråden suger.Henrik Fahlén
-
© Henrik Fahlén på den bilden.
Och att det är du på bilden med Robby vet väl alla?Falle
Logga in för att svara.