Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MikeTK ska köra för Naish!

• pepa

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:10

Jag provar aldrig, jag bara kör.

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:16

Nä men har svårt för átt hålla truten! grin.gif

• patrikol

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:18

Inte så illa i heller! Många nice pics på dig ifrån Rambon him self!

• funkyman

Medlem
    16 juli, 2004 vid 04:59

OK, jag lägger ut en halv bild strax…

• funkyman

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:04

Här kommer en halv bild på nya SOL från Naish. Vill ni har mer detaljer så föreslår jag att ni kollar med Michel… Kan anslöja att den är en kommande favorit. När Micke börjar köra på denna brädan tror jag han kommer börja vinna igen. Killen till vänster har ett suveränt kitecenter i Röda Havet. Vi ska åka dit ett gäng i september. Är det någon som vill hänga med???

• funkyman

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:07

Michel, När du vaknat kan du väll säga var ni ska åka i helgen.

• michel

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:10

Vi skall dit i Oktober, November.

Vem åker man bäst dit med? En charter till ….. ?

/M

• funkyman

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:25

Jag föreslår att ni köper en charter med Fritidsresor till Magawish. Då bor ni mitt på den bästa stranden i Hurghada och kan ha era kitegrejor nere på centret. Det är en fantastisk strand att köra från och en bit ut i vattnet ligger en liten sandbank som man kan köra runt. Fint ljus för att fotografera också. Centret har både rescuebåt och alla möjliga grejor till uthyrning om man behöver.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 07:46

Mike!!! Varför svarar inte du här?? Hela sverige väntar ju på din bekräftelse om du ska börja köra Naish!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 08:07

för han lägger sig inte i sådana skitdisscusioner som den här. Kniven skriver bara vettiga grejer därför har han så få inlägg tongue.gif

Det är i överhuvudtaget på tiden att folk lägger ned alt jäkla meningslös skitsnack som har pågått nu på Steffo under ett tid. Det har nu gått så långt att vissa kajtsurfare har börjat varna nybörjare från att besöka surfzone.se Inte undra på varför! mad.gif

• melker

Medlem
    16 juli, 2004 vid 08:11

JAG KAN KARATE !!!

• kaiser

Medlem
    16 juli, 2004 vid 08:21

Svar till:

för han lägger sig inte i sådana skitdisscusioner som den här. Kniven skriver bara vettiga grejer därför har han så få inlägg tongue.gif

Det är i överhuvudtaget på tiden att folk lägger ned alt jäkla meningslös skitsnack som har pågått nu på Steffo under ett tid. Det har nu gått så långt att vissa kajtsurfare har börjat varna nybörjare från att besöka surfzone.se Inte undra på varför! mad.gif

[/ QUOTE ]

Anonyma inlägg tas alltid mer seriöst cool.gif

• rambo_johnson

Medlem
    16 juli, 2004 vid 09:32

Svar till:

[/ QUOTE ]

haha fan va gött o höra

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 10:12

Hugo, vad tror du att du vinner på att skriva illvilliga rykten på Steffo?
    Du gör ju bort dig.
    Måste hålla med tidigare inlägg, denna tråden suger.

Henrik Fahlén

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juli, 2004 vid 10:18

© Henrik Fahlén på den bilden.
    Och att det är du på bilden med Robby vet väl alla?

Falle

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MikeTK ska köra för Naish!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.