Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › MikeTK ska köra för Naish!
-
falle att du blir irriterad kan ju bara betyda en sak; att ryktena är sanna!
-
är ryktena verkligen sanna, tur jag sålde mina naish, nu när naish ska bli ett lågprisbolag so bic!!!!!!!!!
-
Ja klart att vi ska ett tyst forum va coolt! Jag blev också varnad för Steffo när jag började antingen gillar man det eller inte ingen är tvingad att vara här!
-
Svar till:
Ja klart att vi ska ett tyst forum va coolt! Jag blev också varnad för Steffo när jag började antingen gillar man det eller inte ingen är tvingad att vara här!
[/ QUOTE ]
haha fan va rätt inte ens jag själv kunde blivit en bättre moderator än du.
-
He He jag tror du hade blivit en aning tuffare mot gnällspikarna.
-
Svar till:
He He jag tror du hade blivit en aning tuffare mot gnällspikarna.
[/ QUOTE ]
det kan du mä bli , se till o banna den här ipn 82.182.114.5 så kommer steffo bli en bättre plats för alla.
-
Va faen Johan! jag jobbar ju i morgon men du kan väl dra till kitebrudarna i morgon kväll din lyckost!
-
dom är väl inte mycket å hänga i julgranen
annat om bests brudar varit på grillpartajjjjj!
-
Det var väl rätt många dom två tre jag känner är ju jätte snygga! Eller vad säger Mike TK och Chrille he he fast det skulle väl vara rätt många så det är nog en del Kitechicks som man aldrig träffat får ju inte missa en sådan chans! Va faen Johan du kanske blir in love! En brud som inte gnäller när man skall iväg och kitea det måste ju vara drömmen! Best brudarna ja det är mumma det!
Logga in för att svara.