Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Min bästa gislövbild – Photoshopad
-
Min bästa gislövbild – Photoshopad
Publicerad av frippe75 på 8 augusti, 2006 vid 17:13Vore kul att samla alla egna favoriter under samma tråd så slipper man lägga ALL sin tid på att leta gislövbilder på surfzone 🙂
Nu har jag tokphotoshopat… Synd bara att det är Bohman som sagt 🙂 Han är ju aldrig här…..
jonatan svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Snyggt kört av Mackan som vanligt. För att få det att se ut som på bilden måste han fått en perfekt träff på läppen som sedan bröt under honom. Nice!
-
Är ingen stjärna på varken Photoshop eller vågridning men här är iaf mitt bidrag.
Photo: Okänd (någon dansk)
Rider: Filip med 5.0 och 78 liters F2 Guerilla -
philippos wrote:Är ingen stjärna på varken Photoshop eller vågridning men här är iaf mitt bidrag.
Rider: Filip med 5.0 och 78 liters F2 GuerillaGrymt fin våg… Hur gick det sen?
-
Börjar nästan bli tjatigt det här, men här är iaf en bild på den seglare som jag tyckte gjorde bäst ifrån sig i lättvinden..
-
frippe75 wrote:philippos wrote:Är ingen stjärna på varken Photoshop eller vågridning men här är iaf mitt bidrag.
Rider: Filip med 5.0 och 78 liters F2 GuerillaGrymt fin våg… Hur gick det sen?
Jag drar av en en-hands-aerial och hamnar utanför bild! nja…eller inte. Helt ärligt så vet jag inte riktigt hur det gick just på den vågen men en chansning är att jag träffar läppen bra mycket senare än Boman och försvinner ner i vitskummet likt snubben som ligger framför mig.
Hade iaf en toppenhelg med mycket rolig och lärorik segling. Jag och Gurra seglade 5.0 resp. 4.7 under lördagen för att sen slänga fram freestyleprylar när vinden droppade senare på eftermiddagen. Natten spenderades i tält med prylarna riggade strax utanför. På söndag morgon konstaterade vi att SMHI:s 7-11-prognos stämde bra. Det blåste knappt 10 m/s. Bara att dra på sig dräkten och knata ner till vattnet. Vi var helt ensamma i en dryg timma med riktigt fina och stora vågor. Mellan dessa var det helt platt men ändå lagom med vind för att dra av ett å annat freestyle-trick. Tror många missat hur kul man faktiskt kan ha med freestylebrädor i vågor!!!
-
inte gislövhammar men en schysst bild ifrån örhage ,en för mig okänd dansk bädseglare i en enhands airial off the lip:
-
Brett wrote:inte gislövhammar men en schysst bild ifrån örhage ,en för mig okänd dansk bädseglare i en enhands airial off the lip:
tycker iofs det ser ut som en bakåtloop, inte en arial. och så var den ju inte från gislöv…
-
DEn var snygg!
Och han var klart duktig. Kul att se en klassisk vågbräda, Quatro, i de fina vågorna!OM jag bara haft 0,5 kvm till då djävlar… 😉 Vågorna var grymt fina när vinden minskade. Jag tappade ett par vågor då jag inte kom med i den lätta vinden. Men min Quatro gick också som smör när den väl fick fart. Såg att du t o m fick en bild på mig i ditt galleri, kul!
/Magnus
-
Mag wrote:DEn var snygg!
Och han var klart duktig. Kul att se en klassisk vågbräda, Quatro, i de fina vågorna!OM jag bara haft 0,5 kvm till då djävlar… 😉 Vågorna var grymt fina när vinden minskade. Jag tappade ett par vågor då jag inte kom med i den lätta vinden. Men min Quatro gick också som smör när den väl fick fart. Såg att du t o m fick en bild på mig i ditt galleri, kul!
/Magnus
Jag har några fler bilder på dig om du vill ha, men det var nog den bästa. Det såg ut som du hade lite dåligt tryck med lååånga bogar och svårt med höjden..Den här blev ok också, men ur samma sekvens som den andra bilden.
-
jonatan wrote:Börjar nästan bli tjatigt det här, men här är iaf en bild på den seglare som jag tyckte gjorde bäst ifrån sig i lättvinden..
Tjatigt??
Över din avatar står att du är beroende….
Det är inte så att vi har en nykter alkoholist på våra AA möten ??? 🙂
-
5,0 var lite väl litet som sagt men det är kul med bilderna i alla fall! Tack för det. 🙂
/Magnus -
frippe75 wrote:Tjatigt??
Över din avatar står att du är beroende….
Det är inte så att vi har en nykter alkoholist på våra AA möten ??? 🙂
Vänta tills jag får mina nya prylar så kanske jag blir lite på lyset igen.. 😉
Logga in för att svara.