Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Min Kite är smutsig?

• regfellow

Medlem
    16 juli, 2012 vid 16:05

Köp en ny!

Annars så är det vatten som gäller enligt alla kitetillverkare.

• nn4an_mike

Medlem
    17 juli, 2012 vid 20:18

90 graders-programmet på valfri tvättmaskin, kulörtvätt (givetvis). Du får en ren och fin kite och slipper sitta på stranden och titta på i höst när alla andra barnen är ute med sina 3m2 stormkites… för du kommer oxå ha en 🙂

• 1111

Medlem
    18 juli, 2012 vid 07:53

Yes och en tvättsvamp borde funka..

• byguy

Medlem
    18 juli, 2012 vid 10:21

Låt den vara! Tvätt åldrar kiten! All hantering sliter på fibrerna och alla tvättmedel gör någon åverkan på fillern och fibrerna. Se bara till att skaka ur lös sand och smuts när den är torr, speciellt i alla veck typ vid framkanten.

• surfmc

Medlem
    18 juli, 2012 vid 11:22

Det kanske låter konstigt men ett seriöst tips som jag märkt efter att ha haft småkidz i några år.

Köp pampers blöta tvättlappar i vilken mataffär som helst, de tar bort det mesta inklusive de flesta mörka fläckar på vita detaljer på kiten. Bara att gnugga!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Min Kite är smutsig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.