Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › Min nya surf”buss”
-
Min nya surf”buss”
Publicerad av niklas82 på 13 februari, 2003 vid 23:56Har skaffat ny surf´”buss”
det enda som saknas är ett par Rejäla Takräcken och gasol spisen ser tyvär inte ut att få plats…..niklas82 svarade 21 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Nä man får ju göra avdrag för att få in alla brädor och riggar jag räknar med att du kommer köra i den.
Reggar du den som lätt lastbil eller blir det husbil? -
Shit, ja den är vacker!
Sen om den går under buss eller inte låter jag vara osagt. -
Riktig rysarbuss….längd totti 3.10, bredd 1.42 och 26kw din…och 750kg, plats med mycket och full fart
-
Härligt. Jag hade två kojor tidigare. Funkar skitbra till surfet. Snodde morsans runda, gamla Volvo 343-takräcke och lassade upp grejorna på det. Jag använde iofs mest min 70-talare till surfet och den är lite lägre, vilket gör det skitenkelt att ha grejor på taket. Man kommer in överallt med bilen och bakluckan är precis lagom stor att ha mastförlängare, fenor å sånt i. Klockren surfmobil!!
-
Fan va du kan getwet69 det är helt rätt siffror.. plus at den är trimmad som satan.
Ja det lilla vidundret är ganska lågt.. 3 cm från extractor röret och marken räcker för att skrapa i på dom flesta ställena…
passar man sej inte så kan man fastna med ett däck i brunnslocken….
-
Med ett förflutet inom veteranbils branschen så borde jag kunna……..men en cooper är ändå en cooper……..
-
Ja cooper´n är lite slöare än min…
men du har rätt på en punkt…
Logga in för att svara.