Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Min tjej beh;ver en freestylebr’da

• Min tjej beh;ver en freestylebr’da

Publicerad av surfjohan på 16 juli, 2007 vid 20:11

Vi hade tänkt dra ner mot skåne och köra lite nästa vecka men min tjej har lessnat på sin stora freeridebräda och vill ha nåt mindre och roligare. Nån som vill kränga av sin freestyle runt göteborgsområdet alternativt runt malmö?

En freestyle runt 100 liter hade suttit som en smäck.

Peace!

surfjohan svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fng

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:10

Brädan jag ska sälja är ingen freestyle men väl en rolig freeride på 104l och 256×61.5cm.
    Det är en Mistral Shift från 2003, vill ha 2600 pix och den finns i Malmö.

http://www.mistral.com/public/content/e576/e1681/e1684/03_eng.pdf

Finns på 0704-908144 om det skulle vara intressant..

• kapten-k

Medlem
    17 juli, 2007 vid 16:20

ahd maxx 62 kanske?

• janne

Medlem
    17 juli, 2007 vid 20:29

Kanske en Fanatic Skate 99 2007?

• surfjohan

Medlem
    22 juli, 2007 vid 12:39

Tack FNG & Kapten K, inte riktigt vad vi hade tänkt oss tyvärr.. och shiften e en freestylewave ingen freeride 😉
    Skaten lät intressant till rätt pris… ingen annan som har en freestyle till salu?, inte äldre än 04 och i gbg området eller skånetrakten idag eller i morgon.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Min tjej beh;ver en freestylebr’da

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.