Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mindre kända vågsegling/surfingspots

• stinger

Medlem
    16 april, 2004 vid 20:40

Bara att välja bort Varamon en gång vid västvind och ge sig ut på Surfari söderöver istället. Vi kanske ses!!!

• judo-freddan

Medlem
    16 april, 2004 vid 21:17

Det hoppas jag! Hangloose!

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 00:51

vem fan har tid med surfari när det blåser…ja menar så ofta blåser det ju inte i Svedala.
    Kan de möjligtvis vara Bua eller Tångaberg du snackar om???
    Väster om Bua verkar ju bra annars……..
    /Kamaaina

• gonadman

Medlem
    17 april, 2004 vid 10:28

Sköna bilder från Habybukt. Jag gissar att bilderna visar Haby från sin bästa sida – och då är det ju inte dåligt 🙂

Mellan Göteborg och Varberg, nja…ok då: Visst menar jag i Tångabergs trakten. Någon som surfat där?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mindre kända vågsegling/surfingspots

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.