Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mini Cross Bana?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2005 vid 12:23

Det var ett skämt Bengt!
    Att jag har kört en Ktm 250 där e lika osannolikt att du har kitat i 50-60 m/s cool.gif

• niklas82

Medlem
    21 februari, 2005 vid 12:42

haha ja

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2005 vid 20:08

Har jag aldrig påståt heller!Mvh Bengt N

• nilsson

Medlem
    25 februari, 2005 vid 21:24

250? Inte vuxen klass än, men lugn det kommer! Men med tanke på läsförståelseförmågan kör du väl knattecross.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 februari, 2005 vid 12:56

Äger ingen 250! tyckte bara det var roligt att trimma dig lite eftersom du blev så upprörd att folk som körde vid thalassa borde skjutas, lite väl drastiskt enligt mitt tycke!! Hmm jag kanske minns fel! var det 40-50 m/s du var ute i eller??

• anonym-anvandare

Medlem
    27 februari, 2005 vid 13:53

Drog upp en träningsdrake på 2,5kvm, visste inte att Kitesurfing fanns, när detta hände, fått den som reklam av ett bolag som sålde Naish grejor! Jag upprörd! nä inte speciellt, tycker bara att gamle Bogart har rätt när han sa följande ” There is to many guns in town, and to few brains”
    eller wannabees som är anonymt häftiga killar!Mvh Bengt N

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mini Cross Bana?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.