Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Minns ni sommaren – varmt, skönt och blåsigt
-
@Emil_H 513226 wrote:
Fin segling?? Var nog bara du som tyckte det. Var riktigt dåligt tycker jag!
Du va riktigt kass där ute tyckte jag, o alla andra som va där.
Men så går de när man ger sej ut i förhållanden man inte behärskar junior!
“Bjud inte upp om du inte kan stegen” som Rockstjärnan (S-66) skulle sagt!Där emot så bör vi alla lyfta på hatten, o grogg glaset, för Maria som va ute o rockade me 4,2an o inte gnällde utan va glad som en spelman hela tiden trots kyla, regn o ett par griniga Blekinge “flickor” som gått ut i större vågor än dom kan hantera!
-
@hollister 513276 wrote:
Surf är bättre än fetta!!! :laugh:
Helt sant, men man behöver både luft o vatten för att leva!!
-
@surfslusken 513284 wrote:
Du va riktigt kass där ute tyckte jag, o alla andra som va där.
Men så går de när man ger sej ut i förhållanden man inte behärskar junior!
“Bjud inte upp om du inte kan stegen” som Rockstjärnan (S-66) skulle sagt!Där emot så bör vi alla lyfta på hatten, o grogg glaset, för Maria som va ute o rockade me 4,2an o inte gnällde utan va glad som en spelman hela tiden trots kyla, regn o ett par griniga Blekinge “flickor” som gått ut i större vågor än dom kan hantera!
Nej de e klart som fan att man åker me 4,7 om de blåser 3,7.
Japp cred til Maria, hon rockade!
Sluta snacka slusken 😉
-
Ola H.;513297 wrote:[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=41651&d=1225465959[/IMG]
Shit va snyggt. Är det Gislövs?
Naj tveksamt….
Verkar som att Junior och Surfslusken snackat med Morgan ikväll!
Men visst, Maria rockade duktigt! Så söt, men endå så hård!!! Rippade ju värre än Junior, Surfslusken och mig tillsammans!!! Ride on! -
@Foxsurfer 513303 wrote:
Naj tveksamt….
Verkar som att Junior och Surfslusken snackat med Morgan ikväll!
Men visst, Maria rockade duktigt! Så söt, men endå så hård!!! Rippade ju värre än Junior, Surfslusken och mig tillsammans!!! Ride on!Ja, o hon t o m lukta gott efter surfen till skillnad från oss andra i bussen. Fan, nästan så man skulle kunna bli kär!
-
@Ola H. 513297 wrote:
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=41651&d=1225465959[/img]
Shit va snyggt. Är det Gislövs?
Elandsbaai 060115. SA är bättre än Maui helt klart. 😉
Fullpung 4.5 och 1.5 mast. Här en bild till, han med röda Naish-seglet är jag (får man uppleva detta igen nån gång???): -
Ja, nu var det väl svensk sommar vi skulle fokusera på 🙂
Jag bifogar här en härlig bild på “lite vågsurf efter fet wakeboardbåt i tylösand”
Vindsurfsäsonger har förvisso precis börjat, men nog är det skönt med värme ibland….
-
Borje;513406 wrote:Ja, nu var det väl svensk sommar vi skulle fokusera på 🙂
Jag bifogar här en härlig bild på “lite vågsurf efter fet wakeboardbåt i tylösand”
Vindsurfsäsonger har förvisso precis börjat, men nog är det skönt med värme ibland….
Börje – steksurfing vetefaen alltså… miljöpåverkan å såna grejer, du vet…
Bild av bryggseglare från sommarens bravader! -
Du tänker fel. Mer steksurf, större inverkan på växthuseffekten = mer vind 🙂
Logga in för att svara.