-
Minusgrader?
Någon som vet om vindsurfutrustningen klarar belastning i minusgrader?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Minusgrader?
Någon som vet om vindsurfutrustningen klarar belastning i minusgrader?
Kolfilber ska väl bli lite sprödare har jag hört och jag kan tänka mig att monofilm inte mår bra av isbeläggningen som blir om man surfar i några minus. Däremot vet jag folk som har surfat i minusgrader utan problem och dessutom är det ju en massa issurfare som kör med vindsurfingriggar på vintern.
Brädan tror jag inte ska vara känslig om den inte har tagit in vatten.
det jobbiga är inte om det håller utan att det blir is överallt på brädan och bommen…. slippery nipple
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Minusgrader?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.