Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Missa inte att bli bjuden på beachparty på Svenska Högarna

• Missa inte att bli bjuden på beachparty på Svenska Högarna

Publicerad av bertoft på 21 oktober, 2010 vid 01:34

Surfzone

Hej igen.
    Såg filmen om 100km/tim med kite – grymt.
    Ett alternativt världsrekord är under uppsegling. Du kan vara del av världens största eskadersurfning/segling till en av de mest isolerade öarna i Stockholms skärgård.
    Jag drog dit på en 30 år gammal bräda i somras. Ni är yngre och starkare. Spelar ingen roll. Vi vill visa var skåpet ska stå och att vind är guld och att diesel är historia.

Ett projekt jag börjar tro riktigt mycket på tack vare positiv respons från de som ansvarar:

Brev från Skärgårdsstiftelsen

Kanske lite knepigt att fatta hur det hänger ihop. Men så här:

1. Vi ditchar gamla dieselaggregatet och skrotar det gamla rostiga vindkraftverket som inte funkat på 10 år
    2. Vi ser till att det byggs ett nytt snyggt modernt vindkraftverk
    3. Vi anordnar världens största eskadersurfning/segling ut till Högarna och en grandios invigning
    4. Vi avslutar med ett grymt beachparty

Alltså, hela paketet med följebåtar, liveband, 100% koll och säkerhet. Vi skapar en historisk socialmedia-power windsurfing vindpower blaze.

Blir inte förvånad över om du skakar på huvudet. Det delar du troligtvis med fler…Men signa upp dig på gruppen på Facebook (eler maila mig på bjorn (at) bertoft.com) så slipper du konstatera ett du aldrig blev inbjuden till beach partyt.

Du kan också kolla här om du vill veta mer:

http://wp.me/pRLKf-T

Tack för att du läst ända hit. Hoppas se dig först på Facebook, sen på havet, sen på Svenska Högarna 🙂

Best/BB

bertoft svarade 14 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • boman

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:38

Hej Björn, här har du två från Norrtälje som ställer upp direkt, låter som en kanon projekt.

• bertoft

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 01:12

Grymt. Jag signar två pers på Boman men nu ser jag inte namnuppgifter och så. Säkrast är om ni signar upp er på Facebook-gruppen (då garanteras ni inbjudan och en massa annat) eller droppar ett mail: bjorn (at) bertoft.com.

Tack för visad spirit, kul med folk som är på hugget:-)

Best/BB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Missa inte att bli bjuden på beachparty på Svenska Högarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.