Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Missa inte denna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Missa inte denna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skotten svarade 15 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar
-
Davids;577931 wrote:Riktigt intresserant dokumentär men vilka idioter killarna är:) Flera fall av misshandel, DUI och även mord och ändå är dem på fri fot och har hjältestatus.. hehe
Lite som cabrinha-killarna i Läjet… :shocked:
-
above_the_law;577900 wrote:Vilka av dom?
Inte Koby, Sonny eller Jai va?
Borde ha bett om en signatur i så fall:tongue:. Få andra jag skulle be om det annars…Och visst står BRA för Brother… “My brothers Ceeper” är ju ledord och vad som är tatuerat runt Koby;s hals.
vet inte vad han heter.. men han i den röda cirkeln… om man tittar på filmen så ser man honom vid domstolen… men man får vara lite skarpsynt… han hade en sån goo tatoo runt nacken..
-
Neven;577935 wrote:Lite som cabrinha-killarna i Läjet… :shocked:
Vi är mycke värre :santa:
-
Neven;577935 wrote:Lite som cabrinha-killarna i Läjet… :shocked:
Fast där är det mer tjuvfiske och traktorkörning
-
kvabbso;577944 wrote:Vi är mycke värre :santa:
Gott “Dolfan”,
då kan ni väl hjälpa mig att ta hand om den jevla kötthjärnan till vindsurfare som jag råkade ut för idag i A-bay;-)*?!Han gav själva fan i att ens försöka lämna väg ett antal ggr, så jag beslöt att testa honom.
Först fångade jag en riktigt nice våg som jag övertydligt vågred, men inte tog han hänsyn till det inte.
Då valde jag att testa om han missuppfattat allt och gick för styrbords halsar ut genom vågorna för att höjda. När jag mötte honom visade jag tydligt att jag höjdade och mötet skedde länstan längst ner i yttre södra delen av viken, där det inte ens är några vågor (så han vågred absolut inte). MEN inte föll han av då heller inte, så jag var tvungen att gira och falla av varpå han fick några goa salvor av mitt munväder, samt att jag riste till lite i hans skothorn för att markera att han var åt helvete fel ute, varpå han ramlade i plurret;-).
När jag senare skulle gippa längst inne i norra delen av viken kom han farande och försökte kasta sig som en jevla fotbollsmålvat för att grabba tag i min bräda, men jag bara skotade hem och garvade.När jag senare gick in ställde jag mig och markerade att jag var fett beredd på en konfrontation, men då masade han sig bort till J:s Place och släpade sig upp till sin bil.
Känner inte igen honom men han körde ett orangefärgat NP-segel och vit hjälm. Såg dessutom ut att vara lagom överviktig;-).
Ska bli intressant och se om han läst på lite till nästa gång, eller om det blir “BRA Boys Confrontation”… Och så säger dom att man inte påverkas av videovåldet, ha ha! -
A-bay är det apelviken?
jag var där och stötte nog på samma idiot…
körde i lugn och ro på väg in mot land igen i vågorna och lekte helt plötsligt smäller det till bakom mig och en vindsurfare “ramlar” / åker ner för en brytande våg i full fart inte 20cm bakom mig… hade jag satt mig ner hade jag satt mig på han bräda! Jag blev rädd av ljudet och vände mig om för att nästan bli träffad av masten. W-suraren i fråga tittade inte ens bakåt eller stack upp handen i någon form av ursäkt som jag skulle göra om jag är i vägen :crazy:
Enl. reglerna ska den som kommer ikapp någon hålla behörigt avstånd! eller hur…
Jagade honom inte efter utan bara skaka på huvet och tänkte att “jo dom gamla ryktena är nog sanna om W-surfare och apelviken….” typ this is our bay and no hoolies :shocked: (hehe från pointbreak ; )
skottpengar på kiteare där ?
-
Det finns några gamla bitterf-or där ute bland vågorna men det är bara att vara en större människa.
-
above_the_law;578102 wrote:Gott “Dolfan”,
då kan ni väl hjälpa mig att ta hand om den jevla kötthjärnan till vindsurfare som jag råkade ut för idag i A-bay;-)*?!Han gav själva fan i att ens försöka lämna väg ett antal ggr, så jag beslöt att testa honom.
Först fångade jag en riktigt nice våg som jag övertydligt vågred, men inte tog han hänsyn till det inte.
Då valde jag att testa om han missuppfattat allt och gick för styrbords halsar ut genom vågorna för att höjda. När jag mötte honom visade jag tydligt att jag höjdade och mötet skedde länstan längst ner i yttre södra delen av viken, där det inte ens är några vågor (så han vågred absolut inte). MEN inte föll han av då heller inte, så jag var tvungen att gira och falla av varpå han fick några goa salvor av mitt munväder, samt att jag riste till lite i hans skothorn för att markera att han var åt helvete fel ute, varpå han ramlade i plurret;-).
När jag senare skulle gippa längst inne i norra delen av viken kom han farande och försökte kasta sig som en jevla fotbollsmålvat för att grabba tag i min bräda, men jag bara skotade hem och garvade.När jag senare gick in ställde jag mig och markerade att jag var fett beredd på en konfrontation, men då masade han sig bort till J:s Place och släpade sig upp till sin bil.
Känner inte igen honom men han körde ett orangefärgat NP-segel och vit hjälm. Såg dessutom ut att vara lagom överviktig;-).
Ska bli intressant och se om han läst på lite till nästa gång, eller om det blir “BRA Boys Confrontation”… Och så säger dom att man inte påverkas av videovåldet, ha ha!Ja ja om inte jag kan lock ur secretspot med kantareller så får la jag visa dig hur man boxas 😉
-
VaFan! när blev surfing en kampsport :confused2: :crazy: SurferLove ska det va 😉
-
Jag måste bara citera Haze med det smartaste han har skrivit….Pass på: ;);)
-
that video was the the best post in here for a loong time. Very nice.
Logga in för att svara.