Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Mission statement? :)

• Mission statement? :)

Publicerad av carl-r på 16 juni, 2010 vid 20:03

Jag brukar fundera en hel del på olika aspekter i de saker jag sysslar med. Och nu när man återigen väntar på vind efter en väldigt givande med också väldigt svår senaste session så har jag börjat klura lite grann på bakgrunden till varför man håller på. Och framförallt har jag blivit nyfiken på vad ni andra speedare har för tankar och drivkrafter. Här är några frågor som jag är väldigt intresserad av, om ni har lust att berätta lite om er själva:

Vad driver dig att sticka ut på vattnet? Vad precis vill du uppleva för något?

Finns det gånger när du undrar varför du vindsurfar över huvud taget? När?

Har du några mål för säsongen uttalade för dig själv?

carl-r svarade 14 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tbsurf

Medlem
    17 juni, 2010 vid 06:08

Kommer ihåg att vi spånade mkt om detta när vi drog igång gps i sverige. Och vi kom snabbt fram till att det finns lika många anledningar som det finns gubbar.

• carl-r

Medlem
    17 juni, 2010 vid 09:37

Det tror jag med. Undrar om svaren också ändrar sig med tiden.

• carl-r

Medlem
    17 juni, 2010 vid 21:17

Min känsla av forumet iaf är att det verkar som att det är mer tävlingsfokus nu än tidigare. Mindre lek och mer jakt.
    Det hade varit väldigt intressant att höra hur ni ser på tävlandet/speedandet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Mission statement? :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.