Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistal – inte coolt?

• stinger

Medlem
    9 januari, 2008 vid 16:06

Jag tror att alla som kör Mistral Flow är grymma… 😉

Mistralbrädorna upplever jag som väldigt lättseglade, plug´n´play liksom. Bara i med mastfoten ungefär i mitten av skenan och köra. Sen verkar det INTE finnas nåt hinder att utvecklas heller med tanke på konsterna som utförs i helgrymma gratisfilmen Commited, tyckte jag såg rätt mycket Mistralmärken i den filmen.

Jag har en Mistral Flow 284 som jag har en allvarlig kärlekshistoria med, jag tror jag älskar den.

• perrapops

Medlem
    9 januari, 2008 vid 17:44

still on flow:)

• surfen

Medlem
    9 januari, 2008 vid 21:18

Många Mistral har det blivit under åren, och Flow Custom 266 var en av dom roligare att fräsa runt på, men roligst har nog Mistral Switch V87-V97 varit att surfa med, snabba som få och ett bra bett i kanterna. Bägge modellerna fungerade både i plattvatten och bland vågor, ska man vara lite kritisk mot dom så var dom lite för snabba att köra vågor med, sen är ju nosen ett kapitel för sig på Mistral, men men, man lärde sig att blanda epoxy..
    Sköna brädor att segla med gäller dom flesta Mistral.
    /surfen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistal – inte coolt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.