• dude

Medlem
    2 april, 2001 vid 21:30

Vad jag vet är SLE rena slalombrädor och inget att leka med föutom att åka fort och göra slalomgippar med. XLE var dyrast och lättaste konstruktionen för t ex freeridebräderna Screamer i olika längder…

• christian

Medlem
    3 april, 2001 vid 06:09

Hej
    Jag är lycklig ägare till en SLE 270 och den skall jag ALDRIG sälja. Brädan planar mycket lätt, tar segel från 5,0-7,5. Toppfarten är i princip obegränsad och gippegenskaperna är minst lika bra som på vilken freeride som helst. Höjdtagningen är inget att skryta med, men denna bräda är tillverkad för en sak, undanvindssegling!

Köp en, du kommer inte att bli besviken!

Jar tror att Per Svanberg SWE 16 har en SLE 270 till salu, kolla under säljes här på konfen. Passa dig bara så att han inte försöker lura på dig en massa konstiga formulaprylar 🙂
    Bifogar Pers mailadress.
    per.svanberg@se.arthurandersen.com

Lycka till

/Christian

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2001 vid 10:18

http://www.outletsport.nu finns det en hel serie beg sle custombrädor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.